איך לקדם את העסק בחופשת הקיץ?

בניגוד לתפיסה הרווחת שחודשי החופש הגדול, חלשים מבחינה עסקית, חודשים אלה יכולים להוות מנוף לקידום העסק. איך לקדם את העסק בחופשת הקיץ? חודשי החופש יכולים להתגלות כאחת ההזדמנויות הנדירות לגלות את המשאב היקר שיש לנו בבית – הילדים שלנו! באמצעות ההון האנושי הפרטי, תוכלו למנף את הפעילות העסקית בתקופה החלשה בשנה, ובנוסף – ליהנות מזמן איכות עם הילדים. איך עושים את זה? המשיכו לקרוא.

תוכן עניינים

אז איך לקדם את העסק 'בסיוט יולי אוגוסט'?

כל הורה ובמיוחד הורים שהם גם בעלי עסקים מכירים את ההרגשה ואת הטעם של החופש הגדול, הילדים הם בערך הנהנים הבלעדיים מהחופש ואנחנו ההורים, חייבים להמשיך לעבוד ברובו בכדי שהעסק שלנו יתקדם וירוויח, הרי מישהו צריך לממן את הוצאות החופש הגדול…
אם אנחנו לא רוצים למצוא את הילדים נמצאים מול המסכים ברוב שעות היום, זה הזמן לשלב אותם בעסק, במקום העבודה של אבא, אמא או שניהם יחד. זו הזדמנות פז לענות להם מקרוב על השאלה: "אבא, איפה אתה עובד?" או "אמא אפשר לבוא לעבודה שלך?"  

לפניכם מספר טיפים המעניקים רעיונות לבילוי משותף עם הילדים במהלך ימי החופש הגדול ובמקביל עונים על השאלה: "איך הופכים את 'סיוט יולי אוגוסט' לחוויה עסקית מניבה ואיכותית עם הילדים?"

קידום העסק באמצעות ביצוע הדרכה לילדים

עסקים רבים מתנהלים מהבית, מטפלים למיניהם, גרפיקאים, קוסמטיקאיות, אנשי שיווק ועוד. תוכלו להזמין את חבריהם של ילדיכם והוריהם להדרכה קצרה בתחום התמתחותכם. הילדים ייהנו, הפעילות המשותפת עם ההורים תעצים את החוויה, ואתם כבעלי עסק קטן – עשיתם פעילות שיווקית לעסק שלכם. 
 
סדנאות לילדים בתחום התמחותכם

כל בעל עסק יכול להפעיל סדנאות לילדים, החל מרקיחת מסכות לפנים, דרך סיור בבית דפוס, לימוד תוכנות בסיסיות של גרפיקה, צילום, עריכה, אפייה עם הילדים, הכנת שוקולד, יצירת תכשיטים , ובעצם מה לא? הענקתם לילדים ידע חדש, העסקתם אותם בנושא שמעניין אותם, והרווחתם – שגרירי שיווק חדשים לעסק שלכם. באמצעות הילדים, כמובן שנגיע לקהל ההורים, שתפו את הילדים והלהיבו אותם, זה בטוח ישתלם לכם.

קידום העסק באמצעות סיעור מוחות

לילדים יש רעיונות יצירתיים ולא אחת הם יכולים לסייע לנו בפתרון בעיות. שתפו אותם בבעיה שמעסיקה אתכם, ותנו להם את ההזדמנות להעלות רעיונות. אחד מהם, בוודאי יקדם אתכם לפתרון הבעיה.

פגישת 'אחד על אחד' עם הילדים

תכננתם פגישה עם בעל עסק אחר? קחו אתכם את הילדים ובקשו מבעל העסק שאיתו אתם נפגשים להביא את ילדיו. בדרך זו הילדים יעסיקו אחד את השני, אתם תרחיבו את מעגל הקשרים העסקיים שלכם, תקבלו הפניות ותיצרו הזדמנויות עסקיות.

נצלו את הטיולים עם הילדים לטובת הרחבת הקשרים

מי מאיתנו אינו נוסע למקומות בילוי עם הילדים? קראו לפני הגעתכם למקום הבילוי ועשו תחקיר קצר על השירותים, הלקוחות, המוצרים וכו'. בעת הביקור נסו ליצור קשר עם המנכ"ל או בעל המקום ולהציע פגישה לשת"פ.

הפעילו את הילדים לטובת שיווק העסק ברשתות החברתיות

לילדים שלנו יש מיומנויות של הדור החדש. בקשו מהם לצלם אתכם בטלפון הנייד, בזמן שאתם עובדים, ולהעלות את קטע הוידאו הקצר בעמוד העסקי שלכם. הם ייהנו מהעשייה, ואתם מפעולת שיווק רשתי.

העזרו בילדים בארגון הפיזי של העסק ובשיווק

הציעו להם לסדר את הסחורה על המדפים בחנות, להדביק מדבקות על המוצרים, להכין כרזות המיידעות על מבצעים, לחלק פליירים, להדביק מגנטים על דלתות התושבים באזור ועוד.

לסיכום, ימי החופש הגדול חמים, מאתגרים, מתישים ודרושה סבלנות אדירה בכדי לצלוח אותם. באמצעות מימוש הטיפים, תוכלו לעבור את החופש ולמנף את החודשים הללו לטובת כולם: לטובת הילדים – שיקבלו ידע תאורטי ומעשי, לטובתכם כהורים – שמעניקים לילדים תעסוקה איכותית ומעשירה וזמן איכות אתם, לטובת העסק שלכם – שייהנה מעבודה איכותית ומדחיפה שיווקית.