לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו

ייעוץ עסקי לוטרינר

ייעוץ עסקי לוטרינרים בעלי קליניקה פרטית

אם אתה וטרינר וחושב להקים עסק משלך, חשוב שתכיר את הנקודות הבאות. פתיחת עסק לווטרינר היא משימה קשה. זה דורש הרבה ידע ומומחיות. צריך הבנה טובה וכישורי ניהול מרפאה, מומחיות בתחום התעשייה הווטרינרית המתפתחת וגם ידע בניהול פיננסי. יחד עם זאת, אם אתה וטרינר ומרגיש שאתה צריך יועץ עסקי מקצועי, אייל פז כאן בשבילך. עם ניסיון של עשרות שנים בתחום העסקי ורקורד מוכח של הצלחה, אייל פז מביא איתו ידע רב בבניית תוכנית עסקית, תכנון מהלכים עסקיים והובלה לעבר עסק רווחי. נסביר כאן עוד על איך מבוצע ייעוץ עסקי לוטרינר ומדוע כל כך כדאי לך לעשות זאת איתנו.

בואו נתחיל בשתי הצהרות חשובות: 

  • רוב הווטרינרים הם רופאים מעולים.
  • ברוב העסקים הווטרינריים ישנה בעיית רווח, בעיית משאבי אנוש, בעיית שיווק או שילוב של שלושתן.

זה נשמע מוכר מהמרפאה שלך? כבעל עסק, שילוב הבעיות הזה יכול להיות הרסני למדי או במקרה הטוב מתיש. השנים לימדו אותנו שיש לאנשים בעיה בדבקות במקצוע הווטרינריה – וטרינרים רבים נוטשים את עבודתם ועושים הסבה. ייעוץ עסקי לוטרינר יכול לעזור לך לשפר את הביצועים העסקיים וכך להרגיש טוב יותר ביחס לעבודתך ולעסק שלך.

אייל פז ייעוץ עסקי מביא איתו מעל 25 שנה של ניסיון בניהול עסקים, מכירות ושיווק, בין היתר בייעוץ עבור וטרינרים העובדים בעיקר עם חיות מחמד, ויכול לסייע בבניית תוכנית עסקית עבור קליניקה פרטית. לכל מרפאה יש מערך נסיבות ייחודי, אך סביר להניח שמדובר בהתמודדות עם האתגרים הבאים: שיווק, מכירות, ניהול עסק. במאמר תוכל לקרוא על חשיבות הייעוץ העסקי לוטרינרים.

תוכן עניינים

איך מבוצע ייעוץ עסקי לוטרינר?

תהליך ייעוץ עסקי לוטרינר מתחיל באבחון העסק, במסגרתו מכירים את העסק ולומדים את כל הפרטים עליו. אין פתרונות קלים, ולכן אייל פז יעבוד איתך צמוד בשלב האבחון הראשוני ויסייע לך בתחומים שונים הקשורים לבעיות הליבה.

ניהול פיננסי

  • ניתוח דוחות רווח והפסד.
  • ניהול תזרים מזומנים.
  • קביעת יעדים עסקיים.
  • תכנון שורת רווח.
  • גיבוש מודל תמחור.
  • בניית תוכנית עסקית.
  • בניית תוכנית פעולה להגדלת הרווחיות.

ניהול עובדים

  • הקמת מערכות ניהול ביצועים.
  • הגדרת תפקידים.
  • הגדרת יעדים.
  • תהליך אימון ומישוב.
  • הדרכת עובדים.

שיווק

  • סקירה וייעוץ על פעילויות שיווק קיימות.
  • תכנון אסטרטגיה שיווקית.
  • יישום טקטי של תוכנית שיווק.
  • מעקב אחר ביצועים של פעילויות שיווק ומדידתם.

"שמי שרון רגב, רופא וטרינר, מנהל בית חולים וטרינרי, כ-30 שנה אני מנהל את המרפאה הוטרינרית הגדולה ביותר שנמצאת בידיים פרטיות. פגישה שלישית שלי עם אייל. הוא איש שיחה מדהים, מרתק וכיף לבלות איתו, השעה וחצי עוברות בלי להרגיש. דבר שני הוא שינה את כל הדברים שהאמנתי בהם והוא אומר שיסדר אותם מחדש. אני מאד מרוצה מהפגישות ואני מרגיש שיש בהן הרבה תועלת." ד"ר שרון רגב, בעל מרפאה וטרינרית

5/5

האם כדאי לך לקבל ייעוץ עסקי לניהול המרפאה הוטרינרית?

יש זמן בו כמעט כל מרפאה וטרינרית מבינה כי יש בעיה בקשר עם לקוחות, רווחיות, שיווק או משאבי אנוש, מה שמותיר אותך כבעל העסק לתהות: האם אני צריך יועץ עסקי לוטרינר כדי לפתור את זה? יש פעמים בהם אתה מסוגל לעשות זאת בעצמך, ויש פעמים בהן פשוט כדאי לקחת יועץ עסקי שמתמחה בתחום ניהול מרפאה וטרינרית.

אם אתה חושב שאתה צריך יועץ עסקי לוטרינר, אתה כנראה צריך אחד כזה. עם זאת, בדרך כלל ישנם סימנים ברורים המעידים שהגיע הזמן לקבל סיוע מקצועי. למד להכיר את חמשת סימני האזהרה שמעידים על כך שאתה זקוק לייעוץ מקצועי לניהול מרפאה וטרינרית.

קשה לך להגיע לעסק 

שאל את עצמך "מדוע אני מרגיש כך?" האם אתה עובד יתר על המידה? האם יש דינמיקה צוותית שלילית המביאה לחוסר שותפות ותרבות של 'כל אדם לעצמו'? כצד שלישי חסר פניות, יועץ עסקי הוא איש המקצוע האידיאלי שמסוגל לבחון מה עובד טוב, מה ניתן לשפר, ויכול להציע הצעות לשיפור תפעולי. יועץ עסקי לוטרינר מבין את הדינמיקה העסקית והקבוצתית שיכולה להשפיע על הצלחת המרפאה שלך, ויכול לעזור בזיהוי הבעיה ואז לפתח תוכנית עסקית לפתרון הבעיות.

תחלופת עובדים תדירה

תחלופת עובדים גבוהה מעידה בדרך כלל על בעיות בתרבות העובדים במרפאה, אינטראקציות עם עובדים ואפשרויות צמיחה בקריירה. שאל את עצמך: מהי התרבות במרפאה שלי? האם היא בריאה ויצרנית? איך עובדים מתייחסים זה לזה? איך הצוות הבכיר מתייחס אליהם? האם יש הזדמנויות קידום למי שרוצה בהן? האם העובדים שלך מעודדים להמשיך ולגדל את כישוריהם והאם הם נתמכים במאמציהם?

ישנן סיבות רבות לכך שעובדי מרפאות וטרינריות מחליטים לעזוב את המרפאה. למרות שהסיבה המדווחת לרוב נובעת מתגמול כספי, הסיבות האמתיות בדרך כלל סובבות סביב תחושת חוסר הערכה וחוסר באתגר שימשיך ויגדיל את יכולותיהם. ניתוק בתקשורת אפקטיבית, ברמת הצוות או עם ההנהלה, גורם לעיתים קרובות לכך שהעובדים לא מרגישים שמקשיבים להם. באמצעות הערכה יסודית של אייל פז יועץ עסקי, ניתן להגדיר בעיות אלה וליישם פתרונות, מה שיוביל לצוות מאושר ומגובש יותר.

מספר לקוחות יורד

האם אתה יודע כמה עסקאות רפואיות מבוצעות על בסיס חודשי? האם אתה משווה את העסקאות הרפואיות בשנה הקודמת לשנה הנוכחית כדי לזהות אם אתה במגמת עלייה או ירידה? האם באופן קבוע יש לך זמן פנוי או שאתה מוצף בפגישות?

ישנן סיבות רבות שיכולות לתרום לירידה במספר העסקאות הרפואיות. אלה כוללות תחרות וטרינרית מוגברת וכתוצאה מכך אפשרויות בחירה רבות יותר של לקוחות, מערכת תזכורת לקוחות לא יעילה או חוסר בשירות לקוחות מספק, המלצות לא עקביות, עבודת צוות לקויה וזמני המתנה ממושכים של הלקוח. יועץ עסקי יכול להתבונן בתהליכים הרבים במרפאה הוטרינרית ולזהות תחומים בהם ניתן לשנות את השיטות כדי לספק שירות לקוחות מעולה, לשפר את חוויית הלקוח ולהביא לקוחות חוזרים.

מספר נמוך של לקוחות חדשים

כמה לקוחות חדשים מגיעים למרפאה שלך על בסיס חודשי? כיצד משתווים מספרי הלקוחות החדשים החודשיים שלך לאורך שלוש שנים? האם מספר הלקוחות החדשים גדל, ירד או לא השתנה? לכמה לקוחות חדשים אתה זקוק כדי לפצות על לקוחות "אבודים": אלה שעוברים דירה, הופכים לחסרי חיות מחמד או מחפשים שירותים וטרינריים במקום אחר? אייל פז ייעוץ עסקי יוכל לבצע פילוח של הנתונים הללו על מנת לתת לך תמונת מצב על הלקוחות החדשים וליצור תוכנית שיווקית שתעזור לך להגדיל את מספרם.

ייעוץ עסקי מצוין לוטרינרים – אייל פז ייעוץ עסקי

סיימת את לימודי הרפואה והגיע הזמן להתחיל להרוויח. בענף הווטרינריה נרשמה צמיחה בשנים האחרונות בשל הביקוש הגובר לשירותי טיפול בחיות מחמד, ולכן אין סיבה שלא תשקלו להתחיל ייעוץ עסקי לוטרינר. הניסיון הרב של אייל פז יכול לסייע לך משמעותית בהגדלת העסק, צמיחת הרווחים ושיפור שירות הלקוחות. אם אתה חושש שאחד מסימני האזהרה הנ"ל תואמים את העסק שלך, אל תהסס וצור קשר עם אייל פז ייעוץ עסקי, אנו מתחייבים לספק לך את התמיכה המקצועית ביותר.

לקביעת ייעוץ עסקי, חייג עכשיו למספר המופיע בראש העמוד.

תחומי העיסוק שלנו

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
הדברים החמים באמת עולים קודם לרשתות החברתיות
ייעוץ עסקי לפי תחום

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
×
js_loader
גלילה לראש העמוד