לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו

ייעוץ עסקי לבית דפוס

ייעוץ עסקי לבית דפוס מסייע לעסקים בענף הדפוס להוזיל עלויות ולהגדיל הכנסות, ליצור מוצרים ושירותים חדשים, לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולהפיק את המרב משירותי הדפוס. כמו כן, בענף הדפוס ייעוץ עסקי הוא תחום התמחות הדורש הבנה מעמיקה של תהליך הדפוס והענף. התחומים המרכזיים בייעוץ עסקי לבתי דפוס, הם טכנולוגיית הדפסה, ניהול עלויות, ניהול עובדים, שיווק בית הדפוס וכניסת לקוחות. ככלל, המטרות העיקריות של יועצים עסקיים היא לסייע במציאת דרכים חדשות לחסוך זמן וכסף או על ידי מציאת דרכים ופתרונות חדשים שיעזרו להגביר את הפרודוקטיביות של ניהול עסק. אייל פז גדל כילד אצל הוריו, שהיו הבעלים של בית דפוס מצליח בתל אביב, מילדותו ראה והיה מעורב בכל האתגרים שמציב ניהול בית דפוס, לכן יש לו הבנה וניסיון רב בתחום של ייעוץ עסקי ופיננסי לבתי דפוס. מתי כדאי לשכור יועץ עסקי לבית הדפוס, פתיחת עסק בתחום בתי דפוס וגם ייעוץ פיננסי והלוואות. כל זאת, במאמר שלפניכם.

תוכן עניינים

אייל פז ייעוץ עסקי ופיננסי לבתי דפוס

אייל פז יועץ עסקי ופיננסי לבתי דפוס. עוסק בענף למעלה מ-25 שנה ועזר לחברות דפוס בצרכים העסקיים והפיננסיים שלהן. אייל פז מספק שירותים כגון:

  1. ייעוץ פיננסי, ניתוח דוחות פיננסיים לבתי דפוס, ניהול תזרים מזומנים, הלוואות עסקיות, מימון וגיוס אשראי לבית דפוס.
  2. ייעוץ לאסטרטגיה עסקית, בידול והתמודדות עם שוק תחרותי, כמו בענף הדפוס.
  3. שיווק ופרסום בית הדפוס, על מנת להגביר את תנועת הלקוחות באופן משמעותי.
  4. הגדלת המכירות, העלאת אחוז הסגירה ושיפור ביצועים.
  5. מתן עצות ופתרונות להפחתת עלויות.
  6. ייעוץ ליעילות תפעולית.
  7. גיוס כוח אדם איכותי לבית הדפוס.

מתי כדאי לשכור יועץ עסקי לבית הדפוס

בתי דפוס פונים לקבלת ייעוץ עסקי בדרך כלל, בשני מצבים: כאשר בית הדפוס בצמיחה ורוצים לקדם ולפתח את העסק בצורה נכונה המותאמת לקצב ההתפתחות שלו. האפשרות השנייה, היא כאשר בית הדפוס מתקשה לנהל את פעילותו העסקית והפיננסית והבעלים של בית הדפוס מרגיש שהוא חייב עזרה של יועץ עסקי. ההמלצה היא לשכור שירותי ייעוץ עסקי, לפני שהעסק נמצא בנקודה הקריטית שלו, כדי לאפשר זמן וכסף, להשיג את התוצאות הרצויות. בית הדפוס יכול לקבל ייעוץ עסקי, כאשר הוא מעוניין להגדיל את ההכנסות או להפחית בהוצאות. אפשרות נוספת לדוגמה, היא הכנסת שותף עם הון מספיק להגדלת הקיבולת של בית הדפוס.

גיוס וניהול עובדים לחברת הדפוס

תעשיית הדפוס היא ענף תחרותי, לכן אם אתם מנהלים חברת דפוס, אתם צריכים למצוא את בעלי המקצוע המתאימים, כדי להיות מובילים בתחום. איך לגייס ולנהל עובדים לחברת הדפוס? ראשית, בעת גיוס עובדים חדשים, חשוב לחפש אנשים שמתאימים היטב מבחינה אישית ומקצועית וגם לוודא התאמה לאופי העסק ולרוח הפעילות. נכון, לא קל למצוא את העובדים הטובים ביותר לבית דפוס. מי שאחראי על תהליך הגיוס צריך להיות בעל הבנה של הענף והדרישות שלו ולזהות את הכישורים הנדרשים.

פתיחת עסק בתחום בתי דפוס

אם אתם מעוניינים לפתוח בית דפוס, כדאי שתכירו את מאפייני הענף ואת התחרות הגבוהה. קיימים מעל 1,000 בתי דפוס בישראל, כאשר כ- 85% מתוכם מוגדרים עסקים קטנים או בינוניים שהמחזור שלהם עד 5 מיליון שקלים. ענף בתי הדפוס מחולק לקטגוריות – דיגיטלי, אופסט, פרוצס ובלט, לכל סוג ישנן עלויות ומאפיינים שונים. לכן, פתיחת עסק בתחום בתי הדפוס, מחייבת היערכות פיננסית מתאימה והשקעה גדולה ברכש מכונות דפוס וציוד, מחשבים, כוח אדם, חומרי גלם, ציוד נלווה כמו גיליוטינות ושכירות של מקום מתאים. לכן, הקמת בית דפוס מחייבת ליווי מקצועי של יועץ פיננסי ועסקי.

בניית תוכנית עסקית לבית דפוס

תוכנית עסקית היא אבן דרך משמעותית כאשר פותחים בית דפוס וגם כאשר מעוניינים לגייס השקעה לבית דפוס קיים. תוכנית עסקית מתווה את פעילות העסק וחיזוי אופן התנהלותו העסקית והכלכלית הצפויה. התוכנית העסקית בנויה לפי שלבים, היא כוללת סיכום מנהלים, סקירת התחרות בענף, פוטנציאל רווח, אחוזי רווחיות בית הדפוס, מימון, שיווק ופרסום, תחזית כלכלית ופיננסית ועוד. לכן חשוב שיועץ פיננסי, בעל ניסיון בענף הדפוס יעזור לכם לבנות את התוכנית העסקית.

כמה עולה לפתוח בית דפוס

עלות פתיחת בית דפוס משתנה לפי סוג הציוד, יש מדפסות שעולות כמה עשרות אלפי שקלים ולעומתן יש מכונות דפוס בעלות טכנולוגיה מתקדמת שמחירן עשוי להגיע למאות אלפי דולרים. מעבר להשקעה במכונות הדפוס, יש לרכוש מחשבים, מלאי, דיו, נייר, ציוד משרדי, חומרי גלם נוספים וציוד נלווה לבית הדפוס. כדאי לתמחר את כל אלו, כאשר עושים את תחשיב העלויות, כאשר מתכננים לפתוח בית דפוס.

ייעוץ פיננסי לבית דפוס

בתי דפוס רבים מתמודדים עם האתגר של ניהול תקציב עסקי, חלק מזה בגלל קושי בניהול תזרים המזומנים, דבר שעלול להיות קשה לבית דפוס עם עובדים רבים והרבה סוגים שונים של עבודות. יחד עם זאת, בתי דפוס חייבים לנהל את התקציב שלהם, מפני שהם צריכים להיות מוכנים לכל סוג של מצב, וגם בגלל הצורך לדעת כמה כסף יש להם בכל זמן נתון. לדוגמה, אם בית דפוס צריך לשלם שכר או שכירות, לקנות ציוד וכו', צריך שיהיה לו מספיק מזומן בחשבון הבנק. נוסף על היותו יועץ עסקי לדפוס, אייל פז הינו גם יועץ פיננסי בעל ניסיון בנקאי העוסק בנושא ליווי פיננסי, גיוס אשראי, תמחור, הלוואות עסקיות, תזרים מזומנים וסוגיות פיננסיות נוספות, כחלק משירות של ייעוץ פיננסי לבתי דפוס.

גיוס הלוואה מקרנות מדינה לפתיחת בית דפוס

גיוס אשראי לבית דפוס אינו פשוט, לאור השילוב של רמת הסיכון בענף ועלות ההשקעה הגבוהה. מימון לפתיחת בית דפוס אפשר לקבל מבנקים ומגופי אשראי חוץ בנקאיים.

הלוואות בערבות מדינה לבית דפוס

המדינה מעניקה סיוע של הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים ובינוניים, כל מנת לחזק אותם. לכן אם יש ברשותכם בית דפוס, נוכל לבדוק עבורכם את האפשרות לקבל הלוואה מסוכנות הסיוע לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה.

הלוואה עסקית לבית דפוס

אייל פז מגייס הלוואות לעסקים, הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית לבית דפוס קיים. אם עולה הקושי בגיוס מימון, ניתן לפנות לבנקים ולחברות מימון חוץ בנקאיות. נכון, ריבית ההלוואה של גיוס אשראי מגוף חוץ בנקאי יקרה יותר, אולם יש בה פחות בירוקרטיה וניתן לקבל את המימון במהירות ובקלות, יחסית לבנק. בתהליך של גיוס הלוואה מבנקים, לרוב עולה קושי בתהליך והבנק לרוב, אינו מאפשר בקלות קבלת הלוואה לבתי דפוס.

אייל פז ייעוץ עסקי ופיננסי לבתי דפוס – סיכום והמלצות

בנימה אישית, כילד גדלתי לתוך העולם של ניהול בית דפוס, כך שהאתגרים שאתם מתמודדים עימם, ברורים וידועים לי. עוד אז ראיתי כיצד אבי מתמודד עם הקושי בניהול עסק ורציתי לעזור לבעלי בתי דפוס, כמוהו, לשפר את העסק שלהם ולהיות במצב עסקי ופיננסי הרבה יותר טוב ויציב. אז.. למה חשוב לשכור יועץ לדפוס? כבר הבנתם. אייל פז יועץ עסקי ופיננסי שיעזור לך להגדיל את הרווחיות של בית הדפוס שלך.

לקבלת ייעוץ עסקי, חייגו עכשיו למספר המופיע בראש העמוד.

תחומי העיסוק שלנו

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
הדברים החמים באמת עולים קודם לרשתות החברתיות
ייעוץ עסקי לפי תחום

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
גלילה לראש העמוד