לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו

ייעוץ עסקי למסעדות

ענף המסעדנות ובתי הקפה הוא תעשייה תחרותית בעלת נפח גבוה. ישנם אתגרים רבים הנלווים אליו, כמו שמירה על איכות המזון והמשקאות, ניהול חווית לקוח ומקסום הרווחים. ייעוץ עסקי יכול לסייע למסעדות ובתי קפה להתגבר על האתגרים על ידי מתן ייעוץ עסקי ופיננסי מקצועי בנושאי ניהול, שיווק, תפעול ועוד. אחד האתגרים המשמעותיים של ניהול ותפעול מסעדה הוא תחשיב העלויות. צריכים לשלוט ולדעת מראש את עלויות ההקמה והתפעול. צריך לדעת לנהל את תזרים המזומנים ולמקסם את הרווחיות. בעלי עסקים שנכנסים לתחום המסעדנות לא תמיד מודעים לאתגרים הללו. לכן יועץ עסקי למסעדות יסייע לכם לחשב ולתכנן את עלויות ההקמה והתפעול, תמחור, בניית תוכנית עסקית, עלויות מזון (פוד קוסט Food Cost). כדי להצליח בתחום תחרותי של עולם המסעדות ובתי הקפה, אל תקלו ראש ושריינו לעצמכם ייעוץ עסקי מאייל פז, כדי להבטיח את הצלחתכם.

יועץ עסקי למסעדות – מה זה?

יועץ מסעדות הוא איש מקצוע שמייעץ למסעדות ובתי קפה כיצד לשפר את העסק שלהם. היועץ יכול לתת ייעוץ לגבי תמחור, בניית תוכנית עסקית, כיצד לשווק את המסעדה ומהי הדרך הטובה ביותר לנהל את תזרים המזומנים. יועץ מסעדות טוב יוכל לסייע בתפעול השוטף של המסעדה תוך הדרכה ארוכת טווח כיצד להצמיח את העסק. אייל פז יועץ עסקי וותיק ומיומן בעל ניסיון שטח בליווי מאות בעלי עסקים, גם מתחום המסעדנות. מעניק ליווי עסקי למסעדות מתחילות וותיקות, עוסק בבניית תוכנית עסקית למסעדות, תכנון פוד קוסט ובניית מודל תמחור.

ייעוץ עסקי למסעדות
ייעוץ עסקי למסעדות

איך לבחור יועץ עסקי למסעדות?

יועץ עסקי למסעדות הוא אדם שמייעץ למסעדות לגבי האסטרטגיות הטובות ביותר להצלחה. יועצים עסקיים נשכרים בדרך כלל על ידי מסעדות שמעוניינות להרחיב, לשנות או לחדש את המודל העסקי שלהן. חלק מהמשימות שהם יכולים לעשות עבור לקוחותיהם כוללות שיפור שירות לקוחות, עזרה בשיווק וייעוץ לניהול נכון יותר של העלויות ושל תזרים המזומנים. יועץ עסקי למסעדות יעבוד בדרך כלל עם בעל המסעדה והצוות שלו, כדי לתכנן תוכנית פעולה להצלחה. תוכנית העבודה, כוללת מציאת דרכים חדשות לשווק את המסעדה, לשפר את שירות הלקוחות, לייעל את ניהול העסק ולנהל נכון יותר את הצד הפיננסי, תוך הקפדה על רווחיות בכל עת.

מה כולל ייעוץ עסקי למסעדות?

ייעוץ עסקי למסעדות כולל עזרה בבניית תוכנית עסקית, בניית אסטרטגיה שיווקית והיבטים נוספים של העסק. ייעוץ עסקי למסעדות כולל גם עזרה בתפעול השוטף. זה כולל הכל: מניהול מלאי ועד גיוס, הדרכה וניהול עובדים. חלק מהנושאים שיועץ מסעדות מייעץ בתחומם, כוללים:

  1. איזה מיקום יהיה הטוב ביותר עבור המסעדה – מציאת מיקום שבו עלויות הארנונה, רישוי עסקים ועלות שכר דירה יאפשרו לכם עמידה בתשלומים.
  2. ייעוץ פיננסי – עלויות תפעול, תמחור עץ מוצר, עלויות מזון (פוד קוסט Food Cost) והגדרת עלויות התפעול בעסק.
  3. ניהול תזרים מזומנים ושליטה בתזרים כך שתוכלו לעמוד בהחזר החודשי.
  4. אסטרטגיה עסקית – חשוב לבעלי מסעדות לחקור את השוק ולדעת מה עושים המתחרים ומה הביקוש שעולה מהלקוחות. צריך למצוא את הבידול ואת היתרון התחרותי של המסעדה שלכם.
  5. פיתוח אסטרטגיה שיווקית למסעדה.
  6. עזרה בהחלטות גיוס עובדים – כידוע, קצב תחלופת עובדי המסעדה הוא גבוה וכל הזמן צריך לגייס עובדים חדשים.
  7. ניהול ותפעול מזון ומשקאות, ניהול מלאי.
  8. המלצה על הזמן הטוב ביותר לפתוח ולסגור מסעדה.

ייעוץ עסקי לפתיחת מסעדה

אם יש לכם חלום לפתוח מסעדה משלכם, אז חשוב לדעת על ההיבטים השונים של העסק. הצעד הראשון יהיה לברר את המיקום והתקציב עבור המסעדה שאתם מתכננים לפתוח. אדם יכול להקים מסעדה מסיבות רבות ושונות. אולי כי הוא שואף להיות בעל מסעדה בעצמו, אולי כי הוא מבשל מעולה ורוצה לפתוח מסעדה משלו. לא משנה מה הסיבה להקמת המסעדה, יש כמה צעדים שצריך לנקוט כדי להצליח. ייעוץ עסקי למסעדנים ימקד אתכם במה נדרש כדי לנהל מסעדה, אילו כישורים נחוצים ועוד.

בחירת מיקום למסעדה

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא למצוא את המיקום הנכון. אם אתם רוצים לפתוח מסעדה, אתם צריכים שיהיה לכם שטח מתאים, בעל תעבורת לקוחות גבוהה ובעלות שכירות שתוכלו לעמוד בה. לאחר מכן, עליכם למצוא מטבח במצב טוב ובו כל הציוד הדרוש או שתבחרו לקנות הכל חדש, כמו: תנור, כיריים, מקרר ומקפיא.

בחירת יועץ עסקי למסעדה

השלב הבא הוא לבחור יועץ עסקי שיוכל לעזור לכם לתחשב את עלויות ההקמה, לבנות תוכנית עסקית למסעדה, לגייס אשראי ולפרוס את התשלומים בצורה כזו שהמסעדה תוכל לעמוד בהם, מבלי להיכנס לחובות. יש כמובן גם היבטים משפטיים, חשבונאיים וגם דרישות רגולטוריות הכרוכות בפתיחת מסעדה. יועץ עסקי טוב יכול לעזור לכם בתהליך קבלת ההחלטות של פתיחת מסעדה, מהמיקום ועד לתמחור התפריט. יועצים עסקיים גם יעזרו לכם בתכנון השיווקי והפיננסי. יועצים עסקיים מתמחים לרוב בענף מסוים ולכן חשוב למצוא אחד שיש לו ניסיון בענף המסעדנות.

בניית תוכנית עסקית למסעדה

אחד הצעדים הראשונים בפתיחת עסק בתחום המסעדנות הוא בניית תוכנית עסקית. תוכנית עסקית היא מסמך חשוב המתאר את המטרות, האסטרטגיות והציפיות מהמסעדה. התוכנית העסקית תספק לכם מפת דרכים כיצד להשיג הצלחה עם המסעדה. מקום טוב להתחיל בו הוא להגדיר מה השאיפות שלכם מהמסעדה, כגון מיקום, שוק היעד וסוג המטבח. עליכם לכלול בתוכנית גם איזה סוג של מימון אתם מחפשים והאם יהיה מימון עצמי או האם צריך משקיעים חיצוניים או שותפות. צריך גם לשקול באיזו אסטרטגיית שיווק אתם רוצים להשתמש עבור שיווק המיזם החדש.

תכנון פוד קוסט למסעדות ובתי קפה

אחת העלויות המרכזיות בעסקי המזון ובתי הקפה היא פוד קוסט. עיקר העלויות הן של המזון. צריך לדעת לתכנן ולתמחר אותם בצורה מושכלת:

  1. רכישת יתר של מוצרי מזון – נתקלתי במקרים רבים בהם מנהל הרכש מזמין כמות שגויה של חומרי גלם, בחסר או בעודף.
  2. טבחים לא מיומנים – יגרמו לבזבוז.
  3. בחירת ספקים – בעלות סבירה שתשאיר גם לנו חלק מהרווחים.
  4. בזבוז ו”איבוד” מנות על הפס על ידי מלצרים לא אחראיים.
  5. תמחור שגוי של המנות עלול לגרום לכם לאבד רווחיות.
  6. תנאי אחסנה לא ראויים יכול לגרום לאיבוד כמות גדולה של מזון, כמו גם מקררים תקולים.

יועץ פיננסי ינחה אתכם כיצד לתמחר את הפוד קוסט כך שהמסעדה או בית הקפה שהקמת יהיו רווחיים באמת. זה לא סוד שמתח הרווחים בעולם המסעדנות הוא בין הנמוכים, אולם עם תחשיב נכון, אפשר בהחלט לגרום להצלחתו של העסק.

איך לנהל מסעדה?

ישנם סוגים רבים ושונים של מסעדות, לכל אחת יש את מערך האתגרים שלה מבחינת ניהול העסק. לדוגמה, מסעדות מזון מהיר צריכות לנהל מספר רב של לקוחות במהירות וביעילות. למסעדות יוקרה עשויות להיות עלויות עבודה גבוהות יותר, מכיוון שהם דורשים שפים מיומנים יותר שיכולים לעבוד שעות ארוכות יותר, אבל יש להם גם מחירים גבוהים יותר. לנהל מסעדה זה לא קל כמו שזה נראה. צריך הרבה עבודה סביב השעון כדי להפעיל את העסק ולכן כדאי לייעל תהליכים באמצעות ייעוץ עסקי למסעדנים.

רוצים לפתוח עסק למזון?

אם אתם רוצים לפתוח עסק למזון מקומכם איתנו. אין ספק שמסעדה או בית קפה הם אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל עיר. זה המקום אליו אנשים הולכים ליהנות מארוחה ולהירגע אחרי יום ארוך בעבודה. תעשיית המזון ראתה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות והיא לא עומדת להפסיק בקרוב. עם זאת, ראינו ביקוש מוגבר למסעדות ובתי קפה נוספים. כדי לעמוד בקצב התחרות, צריך להמשיך להתעדכן בטרנדים ורעיונות חדשים וגם לפעול בצורה חכמה. אנו נסייע לכם בכל הנדרש לצורך הקמת מסעדה ותפעולה ונעזור לתכנן את כל העלויות, כדי שלא תופתעו במעלה הדרך.

ייעוץ עסקי למסעדות – סיכום והמלצות

ייעוץ עסקי למסעדות כולל היבטים רבים של עסקי המסעדנות. זהו שירות שעוזר בכל דבר משיווק ועד הנהלת חשבונות, ואפילו ניהול עסק. יועץ מסעדות הוא מומחה שמייעץ למסעדות כיצד לשפר את פעילותן. מטרתו לעזור בכל היבט של עסקי המסעדות, החל מפתיחת המסעדה, תכנון מהלכי שיווק ועד למשא ומתן על חוזי שכירות וניהול צוות עובדים.

אל תפתחו מסעדה בלי לקבל ייעוץ עסקי, אל תתמודדו בעצמכם, כי הסטטיסטיקה מראה שכ-80% מהמסעדות נסגרות תוך 5 שנים מהקמתן. קחו יועץ עסקי מומחה למסעדנות שילווה אתכם בתהליך.

כמו כן, אל תוותרו על בניית תוכנית עסקית המתארת את השלבים הדרושים לפתיחת עסק מצליח וניהולו. התוכנית העסקית מכילה מידע על השוק, החברה והנהלתה, מוצרים ושירותים, מתחרים, תחזיות פיננסיות וכן אסטרטגיות שיווקיות.

ישנם היבטים שונים בתחום ייעוץ עסקי למסעדות, אנו נסייע לכם להתייעל ולעשות את הבחירה הנכונה והרווחית ביותר.

לקביעת פגישת ייעוץ עסקי, חייגו אלינו עכשיו למספר המופיע בראש העמוד.

ניהול מסעדה הינה משימה מורכבת הדורשת מגוון מיומנויות. מניהול צוות ויצירת תפריטים מעוררי תיאבון ועד הבטחת שביעות רצון הלקוחות, ישנם אלמנטים רבים שיש לקחת בחשבון.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
גלילה לראש העמוד