לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו

ייעוץ עסקי בשרון

ייעוץ עסקי ליישובי השרון והסביבה

מחפשים ייעוץ עסקי בשרון? אנו מעניקים שירותי ייעוץ וליווי עסקי לעסקים בשרון, כולל את הוד השרון, רעננה, כפר סבא וציר המושבים. מספקים שירותי ייעוץ עסקי לעסקים קיימים, עסקים בהקמה, עסקים וותיקים וליזמים המעוניינים בפתיחת עסק חדש. 

מתמקדים בתחומים הבאים: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי, ניהול העסק, ניהול עובדים, פיתוח עסקי ויזמות. כמו כן, אנו מעניקים שירות של בניית תכנית עסקית, גיוס כספים, הלוואות מדינה והגדלת רווחיות העסק וכל זה מבוצע ע"י יועץ עסקי מומלץ

תוכן עניינים

מה הייחודיות של ייעוץ עסקי לישובי השרון?

יועץ עסקי מאזור השרון מכיר את הסביבה העסקית, קרוב אליכם גאוגראפית ויכול לסייע רבות בזמינותו הגבוהה. ייעוץ עסקי לעסקים בשרון יכול להתאים לכל עסק בכל סדר גודל ובכל אחד משלביו העסקיים. בתור יועץ עסקי שעבד לאורך שנים רבות עם בעלי עסקים בשרון, אני יכול לומר שתהליך הליווי העסקי מתאים למגוון רחב של מצבים: עבור עסקים שנמצאים כרגע במציאות מאתגרת, עבור עסקים שפועלים כרגע רק באזור השרון ורוצים להתרחב לשווקים נוספים ועבור שכירים שעזבו את עבודתם ומצאו את עצמם חוזרים לשוק העבודה, אך הפעם בתור בעלי עסקים עצמאיים. 

מה כולל ייעוץ עסקי בשרון?

התהליך של ייעוץ עסקי בשרון מורכב משלושה רבדים יסודיים שעוזרים לכל העסקים, בכללם העסקים בשרון. כאשר בעל עסק פונה אלינו, מתבצעת עבודה יסודית ומקיפה על העסק שלו. החל מקבלת נתונים על העסק ולמידתם, בדיקת רווחיות העסק והפן הפיננסי שלו, בדיקת אופן ניהול העסק ואיתור צווארי הבקבוק, סיוע בבניית תוכנית עסקית והתאמת העסק למציאות המשתנה. 

שיפור תהליכים במסגרת ניהול העסק

כפי שנאמר, כל עסק מכל סדר גודל אפשר להביא להצלחה, רק צריך לעשות זאת בצורה המתאימה גם לאופי העסק עצמו וגם מבחינת הניסיון והידע המקצועי של היועץ העסקי המלווה את העסק. כאשר ישנה פניה של בעל עסק בבקשה לקבל סיוע כלשהו, אם מדובר בסיוע שהוא צריך מבחינת ייעוץ שיווקי, ניהול העסק, גיוס עובדים, סיוע בפן הכלכלי, הקטנת הוצאות וכדומה הצוות העסקי מתגייס לעזרתו. 

מה נבדק במסגרת שיפור ניהול העסק? מה הם המוצרים או השירותים שהעסק מציע? מה הן דרכי השיווק והפרסום של העסק? מי הוא קהל היעד? ומי הם הלקוחות הכי טובים של העסק? מי הם המתחרים והיכן העסק ממוקם על פני המפה העסקית? מה נקודות החזקה של העסק? ומנגד, מה הן נקודות התורפה שלו? וכמובן מתבצעת בדיקת רווחיות לעסק ונבדק גם מודל התמחור שהוא עובד על פיו. 

בניית תוכנית עסקית

שלב נוסף בתהליך ליווי עסקי לבעלי עסקים הוא בניית תוכנית עסקית. במידה ומדובר בעסק באזור השרון שצריך סיוע בגיוס כספים לצורך מימוש יעדיו העסקיים ניתן להעניק לו עזרה עם בניית תוכנית עסקית מתאימה. זוהי אחת הדרכים למינוף העסק ולקבלת עזרה במסגרת ייעוץ עסקי לעסקים בשרון. 

תוכנית עסקית יכולה לתרום לכל עסק, בין אם הוא עסק חדש, עסק בתכנון, עסק שנמצא בשינוי ארגוני, עסק קיים שצריך עזרה עם השקת מוצר חדש או לצורך צמיחה והתרחבות עסקית. ביכולתנו לגבש עבורכם את התוכנית העסקית המתאימה ביותר, זו שתניב עבורכם את המיטב.

התאמת העסק למציאות המשתנה

אחד האתגרים הכי גדולים של בעלי עסקים בשרון מתבטא בהתמודדות עם שינויים. השינויים יכולים להיות בגלל כוח עליון, מגפה, חדירת מתחרה חזק לשוק, שינוי בביקוש הצרכנים, שינויים ברגולציה ומעוד הרבה סיבות. היכולת לגלות גמישות עסקית, ולהתאים את העסק למצבים השונים היא היכולת החשובה באמת. 

כמו בטבע, בעלי החיים והיצורים שמתאימים את עצמם הכי מהר למצב משתנה, אלו המסתגלים במהירות הם השורדים בהצלחה. כך גם בעלי העסקים, אלו בעלי ההתמודדות האיתנה עם האתגרים שמציבה המציאות משתנה הם השורדים. 

לכן, כדאי לעשות חושבים מחדש ולהתאים את העסק או את היכולות של האנשים למצב החדש, כך שיוכלו להרוויח כסף לפרנסת המשפחה. 

ניהול ותפעול העסק

לאחר ביצוע שלושת הפעולות הנ"ל, אין ספק שהעסק עבר מיפוי עסקי שרק יעזור לו לשפר את מקומו על פני המפה העסקית ולהוביל קדימה, על פני עסקים דומים שלא לקחו לעצמם ייעוץ עסקי בשרון. פנו אלינו ונסייע לכם להתאים את העסק שלכם למציאות המשתנה תוך התאמה לשינויים שמתרחשים בשוק, יחדיו נקדם את העסק ונשקיע בפיתוח שלו בצורה מקצועית, חכמה, שקולה ומדויקת שתייצר פרנסה למשפחה.

לקביעת פגישה בנושא ייעוץ עסקי, חייגו אלינו למספר שמופיע בראש העמוד. 

תחומי העיסוק שלנו

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
הדברים החמים באמת עולים קודם לרשתות החברתיות
ייעוץ עסקי לפי תחום

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
גלילה לראש העמוד