לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו

ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח

מי שבא מענף הביטוח יודע שהתחום עובר שינויים מורכבים. סוכני ביטוח נלחמים על כל לקוח מול הגופים הגדולים. יחד עם זאת, נדרש מהם לנהל עסק ולהתמודד עם האתגרים הכרוכים בהתנהלות עסקית ופיננסית. איך ייעוץ עסקי יכול לעזור לך לקדם ולפתח את העסק? ומה כדאי לבדוק לפני שפונים ליועץ עסקי?

ניווט מהיר

כיצד יועץ עסקי יכול לקדם עסק של סוכן ביטוח?

כיום, בענף הביטוח ישנם מתחרים רבים, חלקם הגדול הן חברות ענק, סוכנים וגופים פיננסיים גדולים. סוכני ביטוח רבים מעוניינים לשפר את ההישגים העסקיים, אך נראה שמול החברות הגדולות, הם צריכים להתבלט על פני המתחרים ולהתמודד עם מצב השוק, בדרך הנכונה לניהול עסק.

ההתמודדות עם התחרות הקשה והרגולציה המשתנה הופכת את ההצלחה העסקית לקשה במיוחד. השינויים בפוליסות, ההתמודדות עם שחיקת עמלות הסוכנים, הדינאמיות של החוקים הנוקשים יוצרת מורכבות כלכלית ותפעולית לאותו סוכן ביטוח שמנסה לנווט את העסק שלו בים סוער במיוחד.

גם סוכן שמכיר את ענף הביטוח על בוריו ועובד בו מאז תחילת הקריירה שלו, אינו בהכרח מחזיק בכישורים הנדרשים לניהול עסק עצמאי. כאן נכנס לתמונה יועץ עסקי מומחה לקידום וניהול עסקים בתחום הביטוח.

"שמי שחר נאמן, המייסד והבעלים של נאמן סוכנות לביטוח. אני עובד עם אייל תהליך של ליווי עסקי. אייל פז הוא יועץ עסקי והתובנות שהוא נותן לי מביאות לידי תוצאות. העסק נראה אחרת! התוצאות והתהליכים שיוצרו בעסק בזכות העצות שלו, שווים המון. שווה לכם." 
שחר נאמן, בעל סוכנות ביטוח

5/5

איך ייעוץ עסקי יעזור לך להצליח בעסקי הביטוח?

סוד ההצלחה טמון בשילוב של הפן המקצועי כסוכן ביטוח, הבקיאות בסוגי הביטוח השונים, ההתנהלות כסוכן ביטוח למול הלקוחות ובפן העסקי, בכל הקשור בניהול העסק ובשליטה במצבו הפיננסי.

גם סוכן תותח שיש לו כישורי מכירה מעולים ותודעת שירות גבוהה מתקשה לנהל את העסק מבחינה כלכלית ופיננסית ואינו מצליח לחבוש את כל הכובעים במקביל.

בתהליכי ליווי עסקי נתקלתי לא פעם בסוכני ביטוח מקצועיים שמחשבים בצורה מדויקת את מרכיבי הפרמיות והעמלות לאורך השנים, אך כאשר מגיעים לניהול העסק התמונה הפוכה.

ישנן סוכנויות ביטוח שמסתמכות על הדו"חות של רואה החשבון. הם עושים שגיאה קלאסית, מאחר ודו"חות אלו מעוותים את תמונת המציאות. הם אינם משקפים את התמונה התקציבית הנכונה של העסק ולא ניתן להבין מהם מהו מצבו הפיננסי.

כך נוצר מצב שבו ישנו חוסר שליטה, חוסר וודאות, אי סדר במספרים וחוסר בקיאות ברמה הפיננסית של העסק. מצב זה, משפיע גם על הרמה האנרגטית ומצב רוחו של הסוכן, שכן הדבר משפיע על יכולתו לסגור עסקאות עם לקוחות.

ייעוץ עסקי מאפשר לקבל אבחון מעמיק של הסוכנות

החדשות הטובות הן, שיש פתרון: באמצעות ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח ניתן בהחלט להגדיל את הרווחיות של העסק. היועץ מעניק ידע, כלים ליישום בפועל וליווי עסקי בכדי שסוכני הביטוח יצליחו לשרוד ואף להתבלט למול המתחרים.

מטרת הייעוץ העסקי לסוכני ביטוח הנה לבדוק את הדרכים שבהן מנוהל העסק במספר היבטים: ניהול דו"חות פיננסיים, שליטה בתזרים המזומנים, בניית תוכנית עסקית, גיוס אשראי לעסק, גיוס כח אדם, שיווק ופרסום העסק ועוד.

בתהליך הייעוץ והליווי נבחנים היעדים שנקבעו למול תוכנית העבודה, נמדד התכנון למול הביצוע, נבדקים תהליכי העבודה, ניהול והנעת עובדים וכו'. היועץ עובר על כלל התחומים בעסק ומאתר את נקודות החולשה של וזאת בכדי לטפל באותם מוקדים ולשפר את ההתנהלות בנקודות התורפה.

יועץ עסקי לסוכן ביטוח מייצר בחינה מעמיקה של התהליכים בעסק. באמצעותה ניתן לבצע תכנון אסטרטגי ארוך טווח ולממש אותו באמצעות תוכנית עבודה סדורה. ייעוץ עסקי וליווי מקצועי ואישי יסייעו לסוכן הביטוח להשיג בהצלחה, בדרך הקצרה והבטוחה את היעדים העסקיים, הפיננסיים והאישיים שהגדיר.

"שמי רן פיכמן, אני איש עסקים העוסק בנדל"ן. אייל פז היה מפקח שלי משנת 1997 בחברת הביטוח, שבה הוא היה מתדרך אותנו, ומורה לנו את הדרך להצלחה. היינו בין הסוכנים המצליחים ביותר של חברת הביטוח וכל זה בזכות ה'קָרִיקְטֶר' (Character), היוזמה, האנרגיה החיובית האינסופית של אייל וההקרבה שלו לאותם אנשים, לאנשי המכירות, לסוכני הביטוח, שאיתם הוא עבד. אני רוצה בהזדמנות זו, להודות ולהוקיר תודה לאחד האנשים הכי יקרים בחיי אייל פז היקר, בעסקים ובכלל, על כך שזכיתי להכיר איש יקר כזה. תודה."
רן פיכמן, סוכן ביטוח לשעבר

5/5

יועץ עסקי לפתיחת עסק עצמאי לביטוח

מתפקידיו של היועץ העסקי גם לסייע לסוכנים שעברו מסוכנויות ביטוח גדולות להקים עסק עצמאי. פנו אלי לא מעט סוכנים שתיארו בפני מצב שבו הם עזבו את סוכנות הביטוח שעבדו בה ורצו לפנות לפתיחת עסק עצמאי.

עזרתי לאותם סוכני ביטוח להתקדם, להתפתח ולפתוח עסק עצמאי שבו הם בעלים לעצמם. תחילת הדרך הייתה מאתגרת, אבל באמצעות הכוונה מקצועית וייעוץ פיננסי גיבשתי עבורם את החבילה המותאמת להם אישית.

יועץ עסקי מקצועי לסוכני ביטוח מתבסס על תוכנית עסקית

חלק ניכר מתהליך הייעוץ העסקי לסוכני ביטוח מתבסס על תוכנית עסקית ברורה. ישנה חשיבות מכרעת בגיבוש התוכנית העסקית על סמך הנתונים שעלו מתהליך של אבחון עסקי. היא לוקחת את תמונת המצב, מתמקדת בבעיות ובדרכי הפתרון שלהן.

כך למשל: מטרת התוכנית יכולה להיות הגדלה של הרווחיות הקיימת, שיפור תהליכי המכירה, גיבוש תכנית שיווקית, מיסוד מודל התגמולים, שינוי מודל התמחור, העמקה בהגדרות התפקידים, הכוונה לתהליכי פיתוח עסקי, צמיחה והתרחבות, מעבר מהפסד לרווח, עבודה יעילה יותר והפחתת שעות הפעולה לטובת הגדלת שעות הפנאי ועוד.

מדובר בתוכנית יסודית ומפורטת המבוססת על תכנון מעמיק, אין מקום לאינטואיציות ותחושות בטן, אלא היכרות מעמיקה עם ענף הביטוח, ניהול סוכנויות וידע רב בניהול עסקי ופיננסי. התוכנית נבנית בשיתוף פעולה מלא עם הסוכן או עם בעלי הסוכנות, במידת הצורך אנו מעניקים הכוונה משמעותית יותר ומלווים אתכם בתקופת ההטמעה והיישום בפועל. במידה ועולים קשיים או אנו מסייעים להבין מהיכן הם נובעים ומסייעים להתגבר עליהם.

ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח לדיוק השיווק

כמו בכל עסק, תחום השיווק והפרסום שולט על חלק ניכר בפעילותם של סוכני ביטוח. לכן, ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח, אם מדובר בייעוץ לעסקים קטנים או בייעוץ עסקי לחברות, מתמקד גם באיכות השיווק, באופן בו התמורה עבור כספיכם תהיה אופטימלית.

הבנת צרכי הלקוחות וחיזוק הקשר עימם, בניית מוניטין, שיווק דיגיטלי שכיום היא משמעותית ביותר, לאור הקדמה הטכנולוגית והפופולריות שברשתות החברתיות. כל זאת במטרה להפגין סמכות מקצועית התואמת את המאפיינים שלכם.

יש באפשרותנו לסייע גם בבניית אתר, שיווק ופרסום העסק בגוגל, בפייסבוק, הקמת קמפיינים וכל הקשור לפעולות שיווקיות שיגייסו עבורכם לקוחות מהמדיה הדיגיטלית.

מתן סיוע ניהולי לסוכני הביטוח

יועץ עסקי שימקסם עבורכם את הרווחים הינו יועץ עסקי שבא מענף הביטוח. אייל פז, הבעלים של חברת אייל פז ייעוץ עסקי הוא איש ביטוח לשעבר, סוכן ביטוח חיים, מאמן סוכנים, סופרוויזר, ניהל חברות ביטוח ולכן הרקע המקצועי בשילוב הידע העסקי יכול בהחלט לקחת את העסק שלכם לרמה הבאה. כאן ניתן לקרוא עוד: אודות הניסיון של אייל בענף הביטוח.

לקביעת פגישה בנושא ייעוץ עסקי, חייגו אלינו עכשיו למספר המופיע בראש העמוד. 

ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח – שאלות ותשובות

כן, כדאי מאד שהיועץ העסקי יגיע מענף הביטוח. כך תהליך הפיתוח העסקי יהיה מקצועי ומדויק יותר.

ניתן להגדיל את המחזור ואת הרווחיות באופן משמעותי בתקופה של 3 – 6 חודשים. בהם הסוכן שמנהל את העסק מקבל את הידע המקצועי ואת הכלים. תפקיד היועץ העסקי לסוכני ביטוח הוא לשקף את תמונת המצב העסקית, שיווקית, פיננסית של העסק ולתת את ההכוונה ואת תוכנית העבודה המדויקת והאופטימלית לצמיחה והתפתחות נכונה של העסק.

ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח מתחיל באבחון המצב הקיים, איתור החסמים ונקודות החולשה בעסק, שיקוף תמונת מצב עסקית ופיננסית של העסק. לאחר הבנת המצב הקיים, מטפלים באתגרים ונותנים מענה מדויק לכל סוג של בעיה בעסק, כך "נתפרת" תוכנית אישית לכל סוכן ביטוח שפונה אלינו. כמובן שמדובר בתהליך של ליווי עסקי, אנחנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך ומעניקים מעטפת שלמה התואמת לצרכים.

תחומי העיסוק שלנו

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
הדברים החמים באמת עולים קודם לרשתות החברתיות
ייעוץ עסקי לפי תחום

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
גלילה לראש העמוד