לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו

מימון וגיוס אשראי

מימון וגיוס אשראי לעסקים הוא תהליך מורכב בגלל הדרישות המחמירות. בנקים, גופים חוץ בנקאיים וקרנות בודקים טוב טוב לפני שהם מלווים כסף לעסקים. אבל, בעזרת חברת ניהול אשראי טובה, אפשר לקבל את ההלוואות הטובות ביותר עבור העסק שלך. גיוס אשראי לעסקים הוא תהליך שלעיתים מאתגר וגוזל זמן רב, הוא דורש הרבה ניירת, רישומים פיננסיים ומידע אחר שצריך להגיש למלווה כתנאי לקבלת האשראי. בשל מורכבות התהליך שבגיוס אשראי לעסקים מומלץ שלא לנסות לגייס אשראי לבד, אלא כדאי להיעזר בשירותיהם של יועצים פיננסיים וכלכלנים מומחים לגיוס אשראי לעסקים. אצלנו בחברת “אייל פז ייעוץ עסקי ופיננסי” עוסקים בתחום הלוואות וגיוס אשראי לעסקים. קטגוריה זו עוסקת בדרכים להשיג מימון לעסקים, מהם המקורות של גיוס אשראי לעסק ואיך מגייסים אשראי מבנקים, אשראי חוץ בנקאי והלוואות בערבות מדינה.

גיוס אשראי והלוואות לעסקים

גיוס אשראי והלוואות לעסקים משמשים יזמים ובעלי עסקים למימון העסק, פתיחת עסק ורכישת מלאי, ציוד, ביצוע שדרוגים, פיתוח עסקי וגם מרחיבים את מעגל העובדים. הלוואות לעסקים ניתנות לעסק גם לשיפור תזרים המזומנים או לביצוע השקעות עסקיות, צמיחה ומינוף. ניתן לקרוא בהרחבה על כך כאן: הלוואות לעסקים.

מהו גיוס אשראי לעסקים ומדוע כל עסק זקוק לו?

רוב העסקים שואפים לצמוח ולהתפתח, אך לפעמים תזרים המזומנים אינו עונה במלואו על הצורך ולכן צריך לגייס הון שמקורו אינו מהעסק עצמו, אלא מגופים חיצוניים. אפשר לגייס אשראי ממקורות שונים, אך לשם כך מומלץ לקבל ייעוץ כלכלי. דרך נוספת להתמודד עם חריגות בתזרים המזומנים היא באמצעות הגדלת מסגרת אשראי לעסק, תוכלו לקרוא על כך במאמר: איך קובעים מסגרת אשראי לעסק

יש לציין שישנם מקרים שבהם הבנק מצמצם את מסגרת האשראי. אז בעלי עסקים מרגישים שהטבעת הולכת ומתהדקת סביב הצוואר וצינור החמצן שלהם הולך ואוזל. אולם יש מספר פעולות שאפשר לנקוט אם הבנק צמצם את מסגרת האשראי, מה כדאי לעשות? – תוכלו לקרוא על כך כאן.

גיוס אשראי עושים רק עם כלכלן מומחה לעסקים

קיימים כיום גופים רבים העוסקים בגיוס אשראי, על רובם כבר דיברנו. אולם מומלץ לבדוק טוב שבוחרים כלכלן מומחה לעסקים שיבצע עבורכם את גיוס האשראי לעסק. ככל שהכלכלן יהיה מקצועי יותר ויהיו לו קשרים טובים יותר עם הבנקים והגופים השונים שמגייסים אשראי לעסקים, כך הסיכוי שתצליחו לגייס יותר כסף, בתנאים טובים יותר ובריביות נמוכות יותר עולה. בחרו טוב וקראו את ההמלצות והביקורות לפני שאתם מחליטים מי יהיה הכלכלן שיגייס עבור העסק שלכם את הכסף.

גיוס אשראי לעסקים והלוואות לעסק – סיכום והמלצות

גיוס אשראי הוא מנוע הצמיחה של עסקים קטנים וגדולים. בשביל שהעסק יגדל חייבים מימון, בשביל לפתוח עסק צריך מימון, לתהליכי פיתוח עסקי דרוש מימון, לרכישת מוצרים, חומרי גלם, ציוד, עובדים, תקורות וכו’ דרוש מימון – מאחורי כל פעולה צריך להיות מקור מימון. ככל שלעסק יהיו יותר מקורות מימון והוא ידע לעמוד בתזרים המזומנים ובהחזר החודשי כך ייטב לו. ככל שהעסק ייעזר ביועץ עסקי ופיננסי מיומן שינחה אותו איך להתמודד עם מצבים מורכבים ואיך לעסוק בצורה נכונה בניהול הפיננסי, כך העסק יוכל להיות יציב יותר, להתקדם ולהתפתח יותר בצורה בטוחה.

כאמור, גיוס הון לא רק לעסק במשבר. גיוס הון יכול להיות אופציה טובה עבור כל חברה שרוצה לצמוח. גיוס אשראי לעסקים קטנים יכולה להיות משימה מסובכת, אבל היא לא חייבת להיות כך. ישנן דרכים רבות להגדיל אשראי לעסקים קטנים, מה שמאפשר להם לבצע יותר רכישות ולשלם את החוב שלהם מהר יותר.

דיברנו על גיוס אשראי לעסקים גדולים, זו אמנם אינה משימה קלה, אבל אפשרית בהחלט. לעסקים גדולים יש בדרך כלל הרבה נכסים והם נמצאים בעמדה טובה יותר להחזיר את ההלוואה. עם זאת, כאשר מדובר בקבלת הלוואות מבנקים, לעיתים קרובות נתקלים בקושי לקבל אישור להלוואה. כמו כן, הבנקים רואים בעסקים הגדולים סיכון גבוה יותר. מה שלעתים מקשה על קבלת הלוואות מבנקים שיכולות לשמש לצמיחתם והתרחבותם.

לכן, אם אתם עסק קטן או גדול, אם אתם פותחים עסק או אם יש לכם עסק קיים, אתם חייבים לתכנן בדיוק כמה מימון צריך לשלבים הבאים, לעתיד הקרוב והרחוק. רווחים הנובעים מניהול תזרים המזומנים של העסק, יכולים להספיק לשלבים הראשונים, אבל לא כדי להתפתח באופן משמעותי, לכיוון שאליו בעל העסק שואף. לסיכום, מומלץ לגייס אשראי עסקי אם אתם רוצים לתת לעסק “מכת אש” של כסף שיאפשר לכם לפתח את העסק ולהגדיל את הרווחיות.

לקביעת פגישה בנושא גיוס אשראי לעסק, חייגו עכשיו למספר המופיע בראש העמוד.

הבנק צמצם את מסגרת האשראי - מה כדאי לעשות

עסקים רבים נתקלים לאחרונה במצב של צמצום מסגרת האשראי על-ידי הבנקים. מסגרת האשראי מאפשרת לנו להתנהל כלכלית והיא צינור החמצן של כל אדם ובעל עסק.

גיוס אשראי טיפים לעסקים קטנים ובינוניים

מה חשוב לדעת כשלוקחים אשראי? ריכזנו עבורכם טיפים ומידע מקצועי שכדאי לקחת בחשבון בנושא הלוואות עסקיות וגיוס אשראי לעסק. עסקים צריכים מימון לצורך פיתוח עסקי

איך קובעים מסגרת אשראי לעסק

מסגרת אשראי זו תקרת החוב שעומדת לרשותו של העסק, זה החוב שאליו העסק יכול להיכנס אליו בשוטף מול הבנק. מסגרת האשראי חיונית לניהול השוטף של

אשראי חוץ בנקאי לעסקים וחברות

אשראי חוץ בנקאי לעסקים וחברות הוא סוג של הלוואה עסקית שלא עוברת דרך בנק. הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות בדרך כלל על ידי מלווים חלופיים, אשר

מתי עדיף לבקש אשראי חוץ בנקאי

ישנם מקרים רבים בהם גיוס אשראי חוץ בנקאי עדיף על פני גיוס אשראי בנקאי. הסיבה לכך היא שקל יותר להשיג אשראי חוץ בנקאי, אולם בריביות

גיוס אשראי לעסק בחובות

גיוס אשראי לעסק בחובות אינה משימה קלה, אבל בהחלט אפשרית. בחברה שלנו גייסנו אשראי לעסקים רבים שהיו בחובות ועזרנו להם לשפר את מצב חשבון הבנק

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
גלילה לראש העמוד