לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו

ייעוץ עסקי לעצמאים

ייעוץ עסקי לעצמאים שמנהלים עסק

חיפשתם ייעוץ עסקי לעצמאים? הגעתם למקום הנכון! להיות בעל עסק עצמאי בישראל זה מאתגר מאד, המשק קטן והתחרות גדולה. בתור עצמאים, עליכם להמציא את עצמכם מחדש ולהיות גמישים ואיתנים בכדי להתמודד עם השינויים במשק. אם אתם רוצים להצליח לפתח את העסק בצורה הנכונה ביותר, יכול להיות שאתם צריכים לקבל ייעוץ עסקי לעצמאים. אייל פז ייעוץ עסקי הוא בעל ידע פיננסי ושיווקי, ידע במכירות וניסיון רב בתחום, כך שיוכל להוביל אתכם לשיפור ההתנהלות העסקית. נפרט כאן על מגוון השירותים שיועץ עסקי מיומן בעל ניסיון שטח עשיר, יכול להעניק לכל בעל עסק עצמאי, על הקושי להיות עצמאי ואיך מתמודדים עם האתגרים של בעלי עסק עצמאי.

תוכן עניינים

מה הקושי בלהיות עצמאי?

להיות עצמאי זה מאתגר מאד, במיוחד בישראל בה המשק יחסית מצומצם ויש תחרות רבה. עצמאים רבים נתקלים בקשיים כלכליים וארגוניים, ושוקלים לחזור להיות שכירים. ישנם גם אתגרים שללא ספק תצטרכו להתמודד איתם בתור עצמאים. להלן כמה אתגרים מרכזיים:

לשלם לעצמכם כעצמאים, את מה שאתם באמת שווים

כאשר אתם רק מתחילים לעבוד כעצמאים, אחד האתגרים הגדולים ביותר שתעמדו בפניהם הוא לדעת כמה לגבות מאנשים עבור השירותים שאתם מעניקים להם. למרבה הצער, להיות עצמאי זה לא תמיד פשוט, כמו לעבוד במספר שעות מוגדר של עבודה שכירה. התמחור צריך להיות פחות על הכנסה ויותר על איכות החיים שאתם שואפים לקבל. יכולים להיות לכם 50 לקוחות בו זמנית ותהיו עמוסים לגמרי או שתבחרו לקבל קומץ לקוחות, לגבות תעריף גבוה יותר ולהרוויח יותר כסף.

אל תקבעו תמחור כל כך נמוך שאתם צריכים לקחת כמות גבוהה של לקוחות. שקלו מה השירותים שלכם שווים. כמה זמן עבודה אתם משקיעים במה שאתה עושים? מה אתה הייתם משלמים עבור השירותים שלכם? פיתוח אסטרטגיות תמחור שעונות על שאלות אלו, היא דרך כנה לדעת כמה כדאי לכם לגבות.

להתמודד עם אתגרים אישיים כבעלי עסק עצמאי

כאשר אתם מחליטים לצלול לעבודה עצמאית, עליכם לצפות שזה יהיה מלחיץ – לפחות בשנים הראשונות. ראשית, יהיה עלייך להקדיש כמעט את כל הזמן ותשומת הלב להקמת העסק. זה יכול להשפיע על מערכות היחסים ואפילו על הבריאות הנפשית והפיזית.

אולי יהיה קשה להגיע להצלחה מידית. השנים הראשונות יורכבו ללא ספק מבניית בסיס לקוחות וקבלת עבודה עקבית. לוקח זמן לבנות נאמנות מסוג זה מאנשים, ולעיתים אתם עלולים להרגיש שישנו קושי רב לעמוד במשימה. זה יכול לגבות מחיר עצום מההערכה העצמית שלכם.

בעלי עסקים עצמאים נדרשים לתכנון העתיד

ברגע שיהיה לכם בסיס לקוחות גדול והמצב ייראה כאילו העסק שלך יוצא מהנקודה הבסיסית, הדבר האחרון שכנראה תרצו לחשוב עליו מיד, הוא מה אתם הולך לעשות כשתפרשו. עצמאים לעיתים קרובות מוותרים על הפרשה משמעותית לפנסיה, כדי להצליח להיות רווחיים.

לא רק זאת, אך לרבים אין אפילו קרנות לעתיד, למקרה שיקרה משהו. חשוב מאוד לחסוך לפנסיה כי תכנון מוקדם, ככל האפשר, יעזור לכם לשמור על ביטחון כלכלי למשך שארית חייכם.

ייעוץ עסקי לעצמאים עם יועץ עסקי מומחה

אם אתם רוצים להרחיב את העסק, שירותי הייעוץ שלנו בהחלט יעזרו לכם. מדובר בשירותים שמתאימים לעסקים בינוניים ועסקים קטנים. יחד נעצב מודל עסקי ותוכנית שיווקית שמניבים תוצאות ומגדילים את רווחיות העסק.

ייעוץ לעסקים קטנים או בינוניים עוזר לערוך תוכנית אסטרטגית להרחבת הטווח וההכנסות שלך, באמצעותו אתם ממנפים את הזמן והכסף שלכם כדי להוביל את העסק לרמה הגבוהה ביותר.

זה מה שקורה כשאתם מקדישים זמן מהיום העמוס שלכם, כדי "לחבוש את כובע המנכ"ל" ולדבר עם אייל פז על רעיונות עסקיים.

ייעוץ עסקי מלווה אותך בדרך ל:

  • שיפור הרווחיות והגדלת המחזור.
  • שיפור ההתנהלות העסקית.
  • ניצול הזמן והנכסים שלך, ועיצוב מודל עסקי יעיל.
  • לימוד מיומנויות שיווק מותאמות לעסק שלך.
  • הרחבת מעגל הלקוחות והגעה ללקוחות חדשים.
  • בניית תוכנית עבודה להגדלת העסק שלך.
  • הבהרת החזון העסקי שלך.

ממה מורכב ייעוץ עסקי לעצמאים?

ייעוץ עסקי של עצמאים כולל מגוון רחב של שירותי ייעוץ המותאמים במיוחד לבעלי עסקים עצמאים, ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים, שיעזרו לכם להצמיח את העסק ולנהל אותו ביעילות.

  • הגדרת היעדים והתוכניות העסקיות שלך, וניהול העסק ביעילות באמצעות ייעוץ אסטרטגי ותכנון. נדון ביעדי "התמונה הגדולה" שלך, בעיצוב המודל העסקי שלך ותוכנית הפעולה הנדרשת למימוש החזון והיעדים העסקיים. נדון גם על כיצד לנצל את הזמן בצורה יעילה, כך שתוכלו להפסיק "לג'נגל" בין יותר מדי משימות ולהרגיש מוצפים בעשייה, ולהרוויח יותר בפחות זמן.
  • משיכת לקוחות חדשים והגדלת העסק עם תוכנית שיווק מגובשת ועוצמתית, עם ייעוץ לתכנון אסטרטגיה שיווקית, הכוללת אסטרטגיית שיווק באינטרנט. יחד נעזור לכם למנף את הפרסום של העסק ולממש את התקציב על ידי כך שנראה לך כיצד לשלב את כל טכניקות השיווק שלך יחד.
  • הגברת מוטיבציה, פוקוס, בהירות, הצלחה ואיזון. שלב בין תוכניות הייעוץ והליווי העסקי, כדי ליצור את העסק של חלומותיך. אימון להצלחה בשילוב ייעוץ מסורתי נותן לך התפתחות אישית ומקצועית כאחד.
  • התמקצעות של השלב הפיננסי ומעבר דרך תחנות חשובות, כמו בניית דו"ח רווח והפסד, בניית דוחות כלכליים, הפרדה בין החשבון הביתי לחשבון העסקי, קבלת מימון מהבנקים וכו. אעבור איתך על כל הפרטים הפיננסיים שאנשים חוששים להתעסק בהם, על מנת שתדעו לעשות הכל בעצמכם.
  • תמחור נכון של שירותים, על מנת למקסם רווחים. חלק גדול מהעצמאים מתמחרים שירותים ומוצרים ברמה נמוכה יחסית לפוטנציאל. נבחן ביחד את המחיר הפוטנציאלי שאתם יכולים לדרוש עבור השירותים שלכם ונבין כיצד להגדיל את הרווחים של העסק.

אייל פז יועץ עסקי לעצמאים – כאן בשבילך

כפי שאתם יודעים, להיות עצמאי זו עבודה קשה שאף אחד לא מלמד איך לעשות אותה כמו שצריך. בדיוק בזה ליווי עסקי יכול לסייע לכם. אתם צריכים יועץ עסקי מיומן בעל ניסיון שטח עם עסקים בינוניים וקטנים שעוסק כבר שנים בתחום ייעוץ לעסקים עצמאים ממגזרים שונים.

אם אתם רוצים להגיע למקום שבו אתם מנהלים עסק עצמאי יציב ורווחי מומלץ להיעזר באייל פז, יועץ עסקי מומחה בעבודה עם עצמאים.

לקביעת פגישת ייעוץ עסקי לעצמאים, חייגו אלינו עכשיו.

תחומי העיסוק שלנו

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
הדברים החמים באמת עולים קודם לרשתות החברתיות
ייעוץ עסקי לפי תחום

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
גלילה לראש העמוד