כיצד ייעוץ עסקי מגדיל את ההכנסה בעסק?

ייעוץ עסקי הוא תהליך שעוזר למצוא את האסטרטגיות ודרך הפעולה העסקית והפיננסית הנכונה עבור העסק. בעזרתו אפשר לפתח רעיונות ולהפוך אותם למציאות. ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי ייעוץ עסקי: ניתן לבחור בין ייעוץ ניהולי, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ פיננסי ועוד. מטרת הייעוץ העסקי היא לעזור לחברה בתהליך קבלת ההחלטות, על ידי שיפור תהליכים ומתן עצות מקצועיות. הייעוץ יכול להתבצע באופן אישי בפגישה או באמצעות פגישות אונליין (שיעילות לא פחות מהפגישות הפיזיות). לא משנה אם אתם מחפשים ייעוץ אישי או הכוונה מקצועית יותר, ייעוץ עסקי לשיפור ניהול העסק כמעט כל בעל עסק צריך. הייעוץ העסקי של אייל פז מבוסס על 25 שנות ניסיון ליווי עסקי של מאות עסקים וחברות. תהליך הייעוץ אצלנו בחברה ייחודי ומאפשר לך, בעל העסק, להגיע להישגים גבוהים במיוחד, עם וודאות להצלחה.

כיצד ייעוץ עסקי עוזר להצמיח את העסק?

ייעוץ עסקי מסייע לבעלי עסקים לשפר את העסק, על-ידי מתן ייעוץ והכוונה. מטרת הייעוץ העסקי היא לעזור לחברות לפתח וליישם את האסטרטגיות הטובות ביותר לעתיד העסק. ישנן דרכים רבות בהן ייעוץ עסקי יכול להגדיל את ההכנסה. אחת מהן היא על ידי הגדלת ההכנסות ממכירות, אך ישנן גם דרכים אחרות כמו שיפור שביעות רצון הלקוחות, הפחתת הוצאות, הגדלת נתח שוק, שיפור מודל התמחור, שיווק אפקטיבי יותר ועוד תהליכים המבוצעים לאחר ביצוע אבחון עסקי.

כיצד ייעוץ עסקי מגדיל את ההכנסה בעסק
כיצד ייעוץ עסקי מגדיל את ההכנסה בעסק

למה חשוב לקבל ייעוץ עסקי?

פתיחת עסק כולל המון מאמץ וגם תעוזה הדורשת לצאת מאזור הנוחות. עליכם להאמין בפוטנציאל של העסק שלכם ולהאמין בעצמכם שתביאו אותו לרווחים טובים ושלא יהיה גרעוני. אולם כדי לוודא שהעסק יעבוד כמו שצריך, מומלץ לקבל ייעוץ עסקי מקצועי ואיכותי ללא פשרות. כיוון שזה השלב הכי מהותי וקריטי בניהול העסק. חברת אייל פז ייעוץ עסקי והצוות המקצועי ילוו אתכם יד ביד לאורך כל הדרך, כך שתשיגו הצלחה. בטוח שאתם אנשי מקצוע מעולים, בטוח שאתם תותחים בעיסוק שבחרתם. אבל כשמדובר בניהול עסק, זה קצת יותר מסובך ומורכב, שכן רוב הזמן צריך לעסוק בתחומים רבים ומגוונים כמו שיווק, מכירות, פיננסים, ניהול, גיוס כוח אדם ועוד.

על מה אסור להתפשר בייעוץ העסקי?

תוכנית עסקית

בניית תוכנית עסקית קריטית במיוחד להצלחת העסק. היא חוזה כיצד הוא יתנהל ויתופעל ומה צפויות להיות הכנסותיו. באמצעות התוכנית העסקית אפשר לגייס אשראי ולבסס את הפעילות העסקית והפיננסית בצורה מושכלת. לפיכך, עסק שפועל ללא תוכנית עסקית, הוא עסק שמתנהל ולא מנוהל, לא ניתן לצפות את עתידו. לעומת זאת, עסק שפועל על בסיס תוכנית עסקית מקצועית וטובה, פועל על מנת להגשים את החזון העסקי בדרך סדורה ומתוכננת היטב.

המלצות של לקוחות

זה לא סוד שכיום צצים אלפי יועצים עסקיים מכל עבר, לכן בדקו טוב לפני שאתם מחליטים איזה יועץ עסקי ילווה אתכם, בדקו בעיקר מה לקוחות מספרים עליו. בדקו שהוא אכן יועץ עסקי מומלץ, ללא פשרות. אצלנו בחברת אייל פז ייעוץ עסקי, ישנה חשיבות עליונה לשביעות רצון הלקוחות. בעלי העסקים והחברות שזוכים לקבל ייעוץ עסקי אצלנו, מגדילים את הרווחים באופן חד משמעי תוך זמן קצר. הייעוץ של אייל פז הוא מקצועי, נוגע בכלל התחומים של העסק ומעניק כלים להתנהלות נכונה. כמו כן, הייעוץ מבוסס על ניסיון רב ומיומנות שטח של ליווי מאות בעלי עסקים וחברות.

ניהול עסק

בכל הקשור לניהול העסק, בעלי עסקים נוטים לעשות טעויות יקרות שעולות לא מעט זמן וכסף. ניהול העסק אינו דבר של מה בכך, וגם לא עושים זאת “על הדרך”. כל בעל עסק צריך להגדיר לעצמו, ממש לחצוב בלו”ז, זמן עבודה על העסק (ולא בעסק). שכן, עסק חייב לנהל. ברוב העסקים העובד הראשי הוא בעל העסק עצמו. הוא עסוק בכיבוי שריפות ומתן מענה לבעיות דחופות שצצות מכל עבר, כך שבסוף לא נשאר לו זמן לעסוק בניהול העסק. לכן, כדאי לקבל ייעוץ עסקי שמעניק הכוונה, מפחית טעויות, מונע נזקים ומגדיל את ההכנסה.

ניהול פיננסי

רוב העסקים שאני מלווה מדווחים על כך שאינם יודעים מה מידת הרווחיות של העסק, בכל מקרה הם בטוחים שהוא יכול להיות הרבה יותר רווחי. חברים, ייעוץ פיננסי וכלכלי הוא אחד הנדבכים הכי חשובים בעסק. כל הזמן צריך להשיג שליטה במספרים. מה המחזור? מה ההכנסה? מה הרווחיות? על מה עיקר ההוצאה של העסק? חייבים לשלוט במספרים ולוודא שכל הכספים שהיו אמורים להיכנס לעסק אכן נכנסו, שישנו תהליך סדור של גבייה מלקוחות. כל הזמן צריך להיות עם ה'יד על הדופק' ולנהל דוח תזרים מזומנים. לדעת בכל נקודת זמן היכן העסק עומד מבחינה פיננסית וכלכלית. אם לא תעשו זאת, אתם מסתכנים בכניסה לחובות, לקיחת הלוואות וחלילה אפילו לסגירה של העסק.

ייעוץ עסקי לקידום ופיתוח העסק

אין ספק שייעוץ עסקי איכותי, המבוסס על הצלחה של מאות עסקים, מיומנות גבוהה וניסיון שטח עשיר יובילו גם את העסק שלך למעלה. לצורך כך יש צורך בחברת ייעוץ עסקי מקצועית ומהימנה. חברה שתדע ללוות אותך ותעניק לך מעטפת של ייעוץ עסקי ופיננסי מקצועי ובר ביצוע. חברה שתוביל אותך להשגת היעדים בזמן קצר. חשוב לנו להעניק לך ערך מוסף ותמורה שווה ביותר לכסף המושקע בתהליך, כי אצלנו כל הלקוחות יוצאים מרוצים.

לקביעת שיחת ייעוץ עסקי, חייגו עכשיו למספר המופיע בראש העמוד.

אייל פז |

אייל פז, יועץ עסקי בכיר, יועץ פיננסי והבעלים של חברת "אייל פז ייעוץ עסקי ופיננסי".
בעל ניסיון שטח עשיר (25 שנה) בתחום העסקי. משתף מידע מקצועי בנושאים של ייעוץ עסקי, כלכלי ופיננסי.
ממקימי היחידה לייעוץ פנסיוני ומנהל מחוז באחד הבנקים המובילים במדינה.
בוגר תואר ראשון במדעי החברה, אונ’ בר-אילן. לימודי כלכלה וניהול לתואר B.A. האוניברסיטה הפתוחה.
יועץ פנסיוני, המכללה לביטוח. בוגר קורס דירקטורים.
קורסים מקצועיים: תקשורת הישגית .C.F.A, אימון לטרנספורמציה ארגונית COACHING, סופרוויזר – בהצטיינות יתרה, תקשורת אישית, ניהול והנעת אנשי מכירות.
אייל ליווה בהצלחה מאות בעלי עסקים בארץ ובחו"ל.

טלפון ליצירת קשר מהיר: 077-803-8417
מייל: office@epconsulting.info