לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו

ייעוץ עסקי לסופרמרקט מינימרקט

אם אתה מנהל סופרמרקט או מינימרקט ומעוניין להגדיל את הרווחיות ולגייס כסף מהבנק לצורך פיתוח עסקי? אייל פז היועץ העסקי כאן כדי לעזור. עם המומחיות שלו בבניית תוכנית עסקית, הוא יעזור לך ליצור תוכנית שתמקסם את הרווחים שלך ותעזור לך להשיג את הכספים שאתה צריך. יש לו ניסיון של שנים בעבודה עם עסקים בענף הקמעונאות, הוא עבד עם רשת סופרים ומינימרקטים והוא יכול לספק תובנות חשובות כיצד להפוך את העסק השכונתי שלך למצליח יותר. בעזרתו תוכל לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים!

כל מנהל מרקט מתמודד עם אינספור אתגרים שהולכים ומתעצמים בתקופה האחרונה: ההתמודדות מול רשתות הענק, הייבוא, התמודדות עם תזרים המזומנים, כניסה ויציאה של כספים, קבלת החלטות על הוזלות, הנחות ומבצעים, שליטה במצב הפיננסי ושליטה במלאי. זה מורכב והכל מוטל על כתפיו של בעל העסק. הרבה פעמים ייעוץ עסקי לסופרמרקט, מינימרקט, יכול לעזור המון ולהתוות את הדרך הנכונה לייצוב העסק.

תוכן עניינים

מהם האתגרים שיש למנהל רשת סופרים / מינימרקטים?

ניהול רשת סופרמרקטים או מינימרקטים מגיע עם ‘סט' אתגרים ייחודיים משלו. מטיפול בתלונות לקוחות ועד ניהול מלאי וצוות, המנהל צריך לתמרן, בין מספר משימות בו זמנית. כמו כן, עליו לוודא שהחנויות מעודכנות בטרנדים העדכניים ביותר כדי להישאר תחרותיים בשוק. בנוסף לכל זה, הוא חייב גם לנהל את התקציב ולוודא שאין בעיית תזרים מזומנים. כל המשימות הללו מאתגרות מאד את מנהל המרקט, אבל עם הייעוץ העסקי של אייל פז, אפשר להצליח בתפקיד מאתגר זה. מהם האתגרים המרכזיים בענף הסופרים? לפניכם:

קהל הלקוחות השכונתי כבר לא שם

כיום, כאשר קהל הלקוחות השכונתי כבר מזמן לא שם, האנשים מחפשים לקנות כמה שיותר בזול ברשתות הענק, התחרות כוללת אתגרים לא פשוטים. יחד עם זאת, עם ייעוץ עסקי לסופרמרקט, אפשר בהחלט לייצב את העסק ולהגיע לקהל לקוחות מתאים, וכך להגדיל את הרווחיות ואת מחזור המכירות. כמו כן, ישנן פעולות שיכולות להחזיר את קהל הלקוחות השכונתי, שכן הרבה יותר נוח לאנשים לקנות בסופר מתחת לבית, רק צריך לתת להם את הסיבה לעשות זאת.

תחרות עם הרשתות הגדולות

בשנים האחרונות, ישנה תחרות מטורפת בענף הסופרמרקטים. הרשתות הגדולות מציעות מחירים נמוכים והלקוחות מעדיפים לקנות אצלם, מה שמחליש את כוח הקניה של הסופר השכונתי. נוסף על כך הייבוא מסין, אירופה והמזרח מכניס מוצרים חדשים ו”רעננים” המדברים את הקהל שאוהב חדשנות.

התנהלות מול ספקי מזון

התנהלות מול ספקי מזון יכולה להיות תהליך מורכב. הדורש תכנון ותיאום קפדניים כדי להבטיח שהמוצרים הנכונים יסופקו בזמן ובכמויות הנכונות. כמו כן, חשוב ליצור מערכת יחסים טובה עם ספקי המזון, שכן זה יעזור להבטיח שתקבל את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים תחרותיים. כמו כן, כדאי לזכור שחשוב להתעדכן בטרנדים וההתפתחויות האחרונות בתעשיית המזון.

ייעוץ עסקי לסופרמרקט – מהם שלבי הייעוץ?

אין ספק שבשנים האחרונות יש שינוי מהותי בענף, מה שמקשה מאד על ניהול המרקט, ייעוץ עסקי למינימרקט בהחלט מסייע להתמודד עם האתגרים הללו. ייעוץ לסופר, זהו תהליך הכולל הבנת מצבו הנוכחי של הסופרמרקט, זיהוי תחומי שיפור ופיתוח תוכניות להשגת התוצאות הרצויות. תהליך זה מורכב בדרך כלל מחמישה שלבים: אבחון עסקי, אסטרטגיה עסקית, בניית תוכנית עסקית, שיווק ומכירות, בקרה ופיקוח. באמצעות תהליך זה, אפשר לעזור לסופרמרקטים לקבל תובנות על פעילותם ולפתח אסטרטגיות לשיפור היעילות והרווחיות.

אבחון עסקי של הסופרמרקט או המינימרקט

כל תהליך של ייעוץ עסקי מתחיל בלמידת המצב הקיים. במסגרת האבחון העסקי, היועץ העסקי יגיע לסופר ויבצע בחינה מעמיקה: ספקים, מוצרים, מכירות, שיווק, רווחיות המוצרים, דוחות כלכליים, עובדים, משכורות, תזרים מזומנים, ניהול עסק, הלוואות, התנהלות כלכלית ועוד. לאחר האבחון וביצוע בדיקת רווחיות עסק, תקבלו תמונה מצב של החנות. במידה וזה יידרש, תקבלו גם דוחות כלכליים שהיועץ העסקי יבנה עבורכם. באמצעות הדוחות הכלכליים, תוכלו לקבל תמונת מצב פיננסית שתסייע להבין את התקציב העסקי.

גיבוש אסטרטגיה עסקית לסופרמרקט או המינימרקט

גיבוש אסטרטגיה עסקית לסופרמרקט או מינימרקט חיונית להצלחה. היא דורשת התייחסות מדוקדקת של שוק היעד, המוצרים או השירותים המוצעים, וכיצד להגיע ללקוחות. חשוב להבין את הצרכים של הלקוחות גם על מנת לפתח אסטרטגיית לפיתוח עסקי שיענו על הצרכים הללו. בנוסף, יש לשלוט במתחרים, על מנת להישאר רלוונטי בשוק תחרותי. כמו כן, אסטרטגיה עסקית טובה צריכה לכלול מחקר שוק, פילוח לקוחות, תמחור מוצר, פעילויות קידום מכירות וטקטיקות אחרות. על ידי יצירת אסטרטגיה עסקית מקיפה עבור הסופרמרקט או המינימרקט, תוכל להבטיח הצלחה ארוכת טווח בענף הקמעונאות התחרותי.

בניית תוכנית עסקית לסופרמרקט או המינימרקט

בשלב השני, היועץ העסקי יבנה התוכנית העסקית לסופר/מינימרקט, היא תהיה מבוססת על המידע שנאסף באבחון העסקי. התוכנית העסקית לסופר מגלמת את האתגרים ומעניקה להם פתרונות ודרכי מימון מומלצות. התוכנית יכולה להציע פתרונות מול ספקים, פניה לספקים חדשים, התייחסות לעובדים, שינוי הרכב המוצרים, טקטיקת מכירות שונה ועוד. היועץ העסקי גם ייגש יחד איתך אל הבנק במטרה לגייס אשראי. יש לציין כי היועץ העסקי גם מלווה אותך לתקופה ארוכה, משלב בניית התוכנית ועד להעלאת העסק על פסים יציבים.

שיווק ומכירות לסופרמרקט או המינימרקט

סופרמרקטים ומינימרקטים תמיד מחפשים דרכים חדשניות להגדיל את המכירות. קידום מכירות הוא גם חלק חשוב בכל עסק מצליח בסופרמרקט או מינימרקט. על ידי מתן הנחות או מבצעים מיוחדים על פריטים מסוימים, סופרמרקטים ומינימרקטים יכולים למשוך יותר לקוחות ולהגדיל את ההכנסות מהמכירות. כמו כן, הקמת מועדון לקוחות ומתן הטבות שונות יכולים למשוך חזרה את הלקוחות. ישנה גם אפשרות למתג מחדש את המינימרקט. ליועץ העסקי ניסיון רב בשיווק ומכירות והוא גם יכול לעזור לכם עם מיתוג, שיפור נראות וחדשנות.

שיפור כישורי ניהול עסק

כאשר מדובר על ניהול סופר או מינימרקט, כישורי ניהול עסק חשובים מאד ומשפיעים באופן ישיר על הרווחיות. לעיתים יעדיף הבעלים של הסופרמרקט למנות תחתיו מנכ”ל שינהל את העסק. אולם יש פעמים רבות שבהן הבעלים הוא גם המנהל הישיר. כישורי הניהול משפיעים באופן ישיר על ההכנסה. החל מהתנהלות שוטפת, סדר וארגון על המדפים, שירות לקוחות, ניהול עובדים ועוד. היועץ העסקי שילווה את התהליך יעניק כלי ניהול חיוניים, כגון: ניהול זמן, האצלת סמכויות, ניהול עובדים, בניית מנגנון תמריצים ועוד.

אייל פז ייעוץ עסקי לסופרמרקטים / מינימרקטים

במהלך תהליך של ליווי עסקי נעבור על כל השלבים שפורטו לעיל: אבחון, ייעוץ אסטרטגי, תוכנית עסקית, עבודה על שיווק ומכירות, שיפור כישורי ניהול עסק ועוד. תקבל ממני את כל העזרה הנדרשת על מנת שהעסק שלך יעלה על פסי ההצלחה וימצה את מלוא הפוטנציאל שלו.

לקביעת פגישת ייעוץ עסקי לסופרמרקט או מינימרקט, חייג עכשיו למספר המופיע בראש העמוד.

תחומי העיסוק שלנו

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
הדברים החמים באמת עולים קודם לרשתות החברתיות
ייעוץ עסקי לפי תחום

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
גלילה לראש העמוד