למה להגיע לבנק עם יועץ פיננסי?

כבעל עסק, פנייה לבנק עם יועץ פיננסי (ולא לבד באופן עצמאי), יכולה לספק מספר יתרונות. הראשון שבהם הוא מומחיות וניסיון: יועץ פיננסי דובר את ה”שפה הבנקאית”, יודע ומבין את המשמעויות לעומקן. כמו כן, יועץ פיננסי הוא אובייקטיבי בעל קשרים, יודע להשיג תנאי הלוואה טובים יותר והחזרים חודשיים נוחים יותר. במיוחד יועץ פיננסי כמו אייל פז, שניהל בעברו את מרחב דרום בבנק אוצר החייל במשך 7 שנים. בנוסף, היועץ הפיננסי יכול לעזור רבות בהימנעות מטעויות או שגיאות שנעשות בתום לב ומחוסר בקיאות. הרי כל בעל עסק הוא מקצועי בתחומו, אבל פיננסים זה מקצוע בפני עצמו. בסך הכל, עבודה עם יועץ פיננסי יכולה לעזור בקבלת החלטות כלכליות טובות יותר, להפחית את הסיכונים של העסק ושל המשפחה ולשפר את סיכויי ההצלחה.

בעל עסק, למה כדאי לך להגיע לבנק עם יועץ פיננסי?

בנקאות זה “ניג'וס”. בבנק אתם מבלים שעות בהמתנה בתור, ואז צריכים להסביר הכל לבנקאי אחד ואז מעבירים אתכם לבנקאי אחר, כדי לדבר עם בעל התפקיד הרלוונטי או הפנוי שיש באותו רגע. התחושה היא שמנסים למכור לכם סחורה של הבנק ושאין גורם אחד שאתם באמת יכולים לסמוך עליו. אז אם הגעתם כדי לקבל הלוואה לעסק, לפתוח חשבון עסקי או לקבל סיוע תקציבי אחר, אתם תקועים בתור אפילו יותר משתכננתם. זאת ועוד, תוכלו לקרוא כאן: למה כל עסק צריך יועץ פיננסי. מה היתרונות של להגיע לבנק עם יועץ פיננסי אתם שואלים? הנה לפניכם

אובייקטיבי

מה יותר טוב מבעל מקצוע אובייקטיבי שילווה אתכם בעניינים הפיננסיים. בין אם אתם צריכים להשיג מימון, לגייס אשראי או הלוואה עסקית. יועץ פיננסי אישי מלווה אתכם יד ביד, זה יועץ שאתם יכולים לסמוך עליו (בהנחה שבחרתם לצדכם את היועץ המתאים). מומלץ לבדוק את ההמלצות שיש על אותו יועץ, לוודא שיש לקוחות שממליצים עליו.

למה להגיע לבנק עם יועץ פיננסי
למה להגיע לבנק עם יועץ פיננסי

תנאי הלוואה טובים יותר

יועץ פיננסי יכול לעזור להכין תכנית פיננסית מקיפה ולהציגה לבנק באופן שימחיש את יכולתכם להחזיר את ההלוואה. זה יכול להגדיל את הסיכויים להבטיח הלוואה בתנאים טובים יותר, כמו ריבית נמוכה יותר או תקופות החזר ארוכות יותר.

מומחיות וניסיון

יועצים פיננסיים הם אנשי מקצוע בעלי הכשרה, ידע וניסיון רב בתחום הפיננסים. הם יכולים לספק תובנות ועצות חשובות שיעזרו לכם לקבל החלטות מושכלות לגבי התקציב העסקי. דרך אגב, יש גם יועצים פיננסיים, כמוני, שעוזרים גם בייעוץ פיננסי למשפחות.

הימנעות מטעויות יקרות

יועץ פיננסי יכול לעזור לכם להימנע מטעויות נפוצות שבעלי עסקים רבים עושים, כמו לקיחת חובות רבים מדי או חוסר ניהול נכון של תזרים המזומנים. זה יכול לחסוך לכם כסף ולעזור להימנע מקשיים כלכליים בעתיד.

תכנון אסטרטגי

יועץ פיננסי יכול לעזור לכם לפתח אסטרטגיה פיננסית ארוכת טווח עבור העסק. ליווי פיננסי כולל תכנון ויצירת תקציב עסקי ומשפחתי, זיהוי הזדמנויות לחיסכון בעלויות ופיתוח תוכנית להשגת היעדים הפיננסיים. הרי כל מהלך פיננסי הוא חלק מתוכנית פיננסית שלמה ויש לכל מהלך כזה השלכות קצרות טווח וארוכות טווח. לכן התכנון חשוב מאין כמוהו.

למה כדאי שיועץ פיננסי ילווה אתכם? סיכום והמלצות

ייעוץ פיננסי אינו נושא שיש להקל בו ראש, להיפך. יועץ פיננסי מיומן שאתם סומכים עליו, יכול להוביל אתכם להצלחות ולרווחיות גבוהה וגם לעזור לכם להימנע מכניסה לבור תזרימי. כמו כן, יועץ פיננסי עסקי הוא אדם שנותן ייעוץ גם בניהול עסק או ניהול חברה – איך יועץ פיננסי עוזר להגדיל את ההכנסות. הוא גם עוזר בבניית אסטרטגיה פיננסית, לפתור בעיות ולהימנע מסיכונים. נוסף על כך, יועץ עסקי יכול לעזור להפיק את המרב מחשבון הבנק. הוא יכול לעזור לכם לטפל בעסק, על ידי ייעוץ לגבי הדרך הטובה ביותר להשקיע ולנהל את הכסף. יועצים עסקיים מומחים גם יוכלו לספק ייעוץ לפתיחת עסק חדש, ולוודא שאתם מוגנים מכל הסיכונים הפיננסיים או בעיות שעלולות להתעורר בעתיד.

לקביעת שיחת ייעוץ פיננסי או קביעת פגישה, חייגו עכשיו למספר המופיע בראש העמוד.

אייל פז |

אייל פז, יועץ עסקי בכיר, יועץ פיננסי והבעלים של חברת "אייל פז ייעוץ עסקי ופיננסי".
בעל ניסיון שטח עשיר (25 שנה) בתחום העסקי. משתף מידע מקצועי בנושאים של ייעוץ עסקי, כלכלי ופיננסי.
ממקימי היחידה לייעוץ פנסיוני ומנהל מחוז באחד הבנקים המובילים במדינה.
בוגר תואר ראשון במדעי החברה, אונ’ בר-אילן. לימודי כלכלה וניהול לתואר B.A. האוניברסיטה הפתוחה.
יועץ פנסיוני, המכללה לביטוח. בוגר קורס דירקטורים.
קורסים מקצועיים: תקשורת הישגית .C.F.A, אימון לטרנספורמציה ארגונית COACHING, סופרוויזר – בהצטיינות יתרה, תקשורת אישית, ניהול והנעת אנשי מכירות.
אייל ליווה בהצלחה מאות בעלי עסקים בארץ ובחו"ל.

טלפון ליצירת קשר מהיר: 077-803-8417
מייל: office@epconsulting.info