לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו

ייעוץ לפתיחת עסק

ייעוץ וליווי לפתיחת עסק חדש

פותחים עסק חדש? בשעה טובה! פתיחת עסק חדש זהו צעד דרמטי בעבור כל היזמים ואנשי העסקים. זאת מאחר שישנן סכנות ומכשולים רבים שעדיף להימנע מהם. יזמים בתחילת הדרך אשר מעוניינים להקים עסק חדש, מגיעים לכדי הבנה כי השליטה שלהם היא בתחום העיסוק בו הם מקימים את העסק, אך לא בניהול עסקים ולכן ישנו צורך בליווי מקצועי בעת פתיחת עסק חדש. לכן התהליך דורש יועץ מקצועי ומנוסה שיודע ללוות את התהליך. במאמר זה אנו נפרט אודות החשיבות של ייעוץ לפתיחת עסק, המאפיינים של ייעוץ עסקי לעסק בהקמה ומהם הרכיבים אשר מאפשרים לנו למקסם את היכולת שלנו לקבל כלים של ייעוץ וליווי עסקי, על מנת להבטיח את הצלחת העסק לאורך זמן.

תוכן עניינים

מדוע נדרש ייעוץ עסקי וליווי פיננסי לעסק חדש?

פתיחת עסק חדש דורש בקרה עקבית של מאפיינים רבים כמו איזה סוג עסק רוצים להקים, בניית תוכנית עסקית, ניהול פיננסי, שיווק ופרסום וכו'. אנו מציעים תהליך ייעוץ וליווי עסקי ליזמים המעוניינים לפתוח עסק חדש ומלווים אותם בתהליך הבא:

  1. איזה סוג עסק רוצים לפתוח – לפתוח חברה בע”מ או עוסק מורשה, אם יש שותפות אז צריך להדריך את בעל העסק בדיוק איך לבנות את השותפות.
  2. איזה מוצר או שירות העסק שלנו מתכנן למכור, מי קהל היעד, מה האסטרטגיה העסקית, מה מודל התמחור וכו'.
  3. בניית תוכנית עסקית – בונים תוכנית עסקית והיא תוכנית העבודה לביצוע, כולל תכנון התקציב לפתיחת העסק החדש.
  4. מימון לעסק החדש – סיוע בגיוס אשראי להקמת העסק וליווי בתהליך גיוס מימון לעסקים מול הבנקים או מול חברות חוץ בנקאיות.
  5. בחירת מיקום לעסק כולל הכוונה וליווי בתהליך החתימה על החוזה.
  6. המשך תהליך ליווי עסקי בתחילת הדרך הכוונה וייעוץ בצעדים הראשונים של היזם כבעל עסק.

תהליך פתיחת העסק הוא מורכב ודורש ייעוץ והיערכות מראש

פתיחת עסק מחייבת ייעוץ וליווי. בעל עסק חדש מוכשר ככל שיהיה צריך הכוונה בפתיחת העסק החדש. יועץ עסקי מסייע לעבור את כל המכשולים בעת פתיחת העסק ויתרה מכך מסייע להקים עסק משגשג ורווחי. תכנון שגוי יביא לחוסר הצלחה של העסק, אי מימוש הפוטנציאל העסקי וגרירת טעויות שמאד קשה להתגבר עליהן והן מביאות איתן הפסדים רבים. אל תוותרו על ייעוץ עסקי ופיננסי מקצועי עוד בשלב תכנון הקמת העסק החדש.

יועץ עסקי לעסק חדש מעניק הכוונה עסקית ופיננסית

יועץ עסקי לעסק חדש מעניק הכוונה עסקית ופיננסית באופן מקצועי ועובד בצורה מתודית על מנת לסייע לכם בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר הוא יוכל לסייע לכם לשווק את עסק שלכם, לחשוב על דרכים להגיע לקהל הלקוחות הייעודי שלכם, תמחור וכיוצא בזה. לצד זאת מסייע היועץ בסוגיות אשר דורשות מענה כמו בחירת ספקים, אופן גיוס עובדים, זהות החברה אשר מוקמת (עוסק פטור או מורשה) וכן אף מתן המלצות בנוגע לגורמים משלימים כמו רואי חשבון וכיוצא בזה. לצד זאת, יזהה היועץ טעויות אשר מבוצעות בעסק כמו תשלום מוגזם לספקים שונים, פעילות אשר מבריחה לקוחות, בעיות במכירות, שיווק שגוי וכיוצא בזה. כל זאת על מנת לסייע לעסק בימיו הראשונים אשר הינם הקשים ואף המסוכנים ביותר בעבור כל עסק.

היועץ העסקי מעניק כלים ניהוליים ועסקיים

יועץ לפתיחת עסק יוכל לסייע לכם לטווח הרחוק על ידי כך שייתן לכם מחד כלים ניהוליים ועסקיים אשר יסייעו לכם גם עם תום תקופת הליווי המוסכמת על הצדדים וכן על מנת להבין את הפוטנציאל הריאלי של העסק שלכם. דבר זה יעשה על ידי בניית תוכנית עסקית מפורטת אשר תלווה אתכם לטווח הרחוק וכן ייתן לכם את הכלים לבדוק את ביצוע התוכנית למול היעדים גם לאחר תקופת הליווי.

שיווק העסק החדש

לכל עסק חדש מומלץ לעבוד עם יועץ שיווקי. אפיקי השיווק הקיימים היום רבים, אולם יש לבחור בהם לפי מה שמתאים לאופי העסק, לאסטרטגיה השיווקית שסוכמה וכן לתוכנית העסקית ולמסגרת הפיננסית שתוכננה. חשוב לבחור יועץ שיווק מנוסה ומיומן, שיש לו ניסיון רב בייעוץ שיווקי לעסקים חדשים. מומלץ לעסק חדש לבצע שיתופי פעולה עם בעלי מקצוע נוספים וקולגות שיוכלו לספק עבורם לקוחות ולהמליץ עליהם. כאשר משווקים את העסק החדש חשוב להפיץ את הבשורה ולגרום לכמה שיותר אנשים רלוונטיים להכיר את העסק שלכם, לכן מומלץ לעשות נטוורקינג וליצור היכרויות אישיות ומקצועיות שיסייעו בהפניית לקוחות.

שיווק דיגיטלי כערוץ שיווקי

היום יותר מתמיד חשובה הנוכחות בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובמדיה האינטרנטית. רוב הלקוחות נמצאים באינטרנט, הפרסום הדיגיטלי מציע אפשרויות רבות של פרסום. יתרונותיו באים לידי ביטוי בחשיפה גדולה ומהירה, בחירת קהלי היעד, שליטה בתקציב, דיוק ושיפור ביצועים (אופטימיזציה), עלויות סבירות (תלוי בהיקף החשיפה, בסוג הקהל ובעלות שטח הפרסום). אפשר לדעת מי היה באתר או בפייסבוק העסקי ולאפיין אותו, ניתן לעקוב אחרי המרות (רכישה מתוך פרסום). אפיקי השיווק הדיגיטלי רחבים ומאפשרים מגוון רחב: פרסום ממומן בגוגל, קידום אורגני של אתר, פייסבוק עסקי, כתיבה בבלוגים ובפורומים, פתיחת ערוץ יוטיוב, פניות דרך לינקדאין (B2B) ועוד.

ייעוץ וליווי לעסק חדש – סיכום והמלצות

כלים אלו אשר משולבים יחדיו מבטיחים את הצלחת העסק, הם מגדילים משמעותית את סיכוייו וכן נותנים לכם את היכולת לצמצם את כמות המשתנים הלא ידועים בעת הקמת עסק, אשר יכולים להוביל אנשים לביצוע טעויות אשר הינן מיותרות ולעיתים משלמים עליהן ביוקר.

אייל פז ייעוץ וליווי בהקמת העסק החדש

אייל פז יועץ עסקי ומלווה פיננסי אשר יוכל לסייע לכם בעת הקמת עסק עצמאי באופן אשר יאפשר לכם להרגיש תחושת ביטחון בתקופה של חוסר ביטחון כמו הקמת עסק חדש. זאת לצד מתן כלים אשר יסייעו לכם להמשך הדרך של פתיחת העסק החדש שלכם. במידה ואתם מעוניינים בייעוץ וליווי בזמן פתיחת עסק חדש או מעוניינים להתייעץ לגבי זאת, נוכל לסייע לכם.

מדוע לבחור בנו בתהליך ליווי הקמת העסק החדש?

  1. ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים בהקמת עסקים חדשים.
  2. ליווי עסקי ופיננסי, ייעוץ והכוונה מקצועית ‘יד ביד' לאורך תהליך פתיחת העסק החדש.
  3. מומחיות בייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים.
  4. מיומנות וניסיון אישי בתור בעל עסק שגדל בבית של עצמאי
  5. ניסיון שטח, מיומנות גבוהה וידע רחב בתחום של ניהול עסק
  6. מאות המלצות של בעלי עסקים מרוצים – אייל פז ייעוץ עסקי הוא היועץ העסקי המומלץ ביותר.

פתיחת עסק – מאמרים מקצועיים

דגשים חשובים לבניית שותפות עסקית
חמישה צעדים הכרחיים לפני פתיחת עסק קטן
כיצד לפתוח עסק חדש ללא ניסיון
פתיחת עסק - מהם 10 השלבים לפתיחת עסק עצמאי
עוסק מורשה או חברה בע"מ - מה עדיף?
מרעיון גדול לעסק גדול - 2
הקמת עסק
תחומי העיסוק שלנו

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
הדברים החמים באמת עולים קודם לרשתות החברתיות
ייעוץ עסקי לפי תחום

מהן 12 הפעולות שהמנהלים המצליחים בעולם עושים כדי להיות יעילים יותר? (סדרת סרטונים – בחינם לנרשמים עכשיו) 

תודה על הרשמתך, הסרטון הראשון בדרך לתיבת המייל שלך. ב-12 הימים הקרובים (למעט שבתות וחגים), אשלח אליך בכל יום סרטון.
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 246 ביקורות
js_loader
גלילה לראש העמוד