מה תפקידן של חברות ייעוץ פיננסי?

החברה של אייל פז מוגדרת כחברה לייעוץ פיננסי. היא מסייעת ללקוחותיה בניהול פיננסי, ניהול התקציב העסקי, בניית תוכנית פיננסית, ניהול תזרים מזומנים, ניתוח דוחות כלכליים, בניית תוכנית עסקית ותכנון פיננסי של העסק. לחברה צוות פנימי של יועצים פיננסיים וכלכלנים, בעלי מומחיות בתחומים שונים. החברה מספקת שירותי ייעוץ כלכלי למגוון רחב של עסקים וחברות, בעיקר בענף התעשייה, הקמעונאות והשירותים. כמו כן, החברה מספקת שירותי ייעוץ לכלכלת המשפחה וגם ייעוץ פיננסי. מהי חברה לייעוץ פיננסי ומה השירותים שהיא מעניקה? על כך במאמר שלפניכם.

מהי חברה לייעוץ פיננסי?

חברת ייעוץ פיננסי מספקת שירותים ומוצרים כדי לעזור לאנשים בקבלת החלטות פיננסיות טובות יותר. חברת אייל פז ייעוץ עסקי ופיננסי עוסקת בהיבט העסקי והפיננסי של העסק. אנו עוזרים ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם על ידי מתן מגוון שירותים פיננסיים, הכוללים: תכנון פיננסי, בניית מודלים פיננסיים, בניית תוכנית עסקית, ניהול תזרים מזומנים, ניתוח ובניית דוחות כלכליים מותאמים לעסק. כל זאת על מנת להבין מה מצבו הפיננסי של העסק וכיצד אפשר לשפר ולייעל אותו כלכלית.

חברות ייעוץ פיננסי
חברות ייעוץ פיננסי

חברת ייעוץ פיננסי – תחומי מומחיות נדרשים

חברה לייעוץ פיננסי חייבת לשלוט בתחום של בניית תוכנית פיננסית המסייעת לתכנן את כל מעבר הכספים בעסק וגם בתחום של ניהול פיננסי. להלן התחומים שבהם החברה לייעוץ פיננסי נדרשת למומחיות גבוהה:

בניית תוכנית עסקית

תוכנית עסקית היא מסמך עסקי ופיננסי מפורט, שצופה איך העסק ירוויח כסף בעתיד ואיך הוא צפוי לצמוח. התוכנית העסקית מבוססת על תחזית פיננסית, ויש לה עוצמות רבות. כך, תוכנית עסקית טובה יכולה לעזור לגייס משקיעים ושותפים, כמו גם לעזור לכם לפתח את האסטרטגיה של החברה. לכל עסק חשוב שתהיה תוכנית עסקית, כי היא תעזור לכם לקבל החלטות, להציב יעדים ותעזור לכם לחסוך זמן וכסף על ידי הימנעות מטעויות יקרות. תוכנית עסקית מקצועית, גם תעזור לקבל מימון ממשקיעים, מבנקים ומגופי האשראי.

ניהול תזרים מזומנים

אחד הדברים שמכשילים עסקים הוא חוסר של ניהול תזרים מזומנים. הרבה עסקים נסגרים, כיוון שאינם מנהלים את תזרים המזומנים או שהם לא מנהלים אותו בצורה נכונה. אחת המשימות המרכזיות של חברה לייעוץ פיננסי, היא לבנות דוח תזרים מזומנים מותאם לעסק. כך יוכל לשלוט בכניסה ויציאה של כספים מהעסק. כאן חשוב לומר, דוח רווח והפסד שהעסק מקבל מרואה החשבון שלו מנתח את נתוני העבר, אינו מציג הלוואות, החזרי התחייבויות וסעיפים פיננסיים נוספים ולכן אין להתבסס עליו בעת קבלת החלטות. לכן, עם תחילת ניתוח הנתונים הפיננסיים, אחד הדברים הראשונים שבהם אנו מטפלים, זה התנהלות העסק לפי דוח תזרים מזומנים. זה מספק תמונת מצב אמתית ונכונה של התקציב העסקי.

בניית דוחות כלכליים לעסק

דוחות כספיים הם עמוד השדרה של כל עסק, הם עוזרים לשמור אותו על המסלול. דוחות כלכליים, נבנים על ידי יועץ פיננסי ששולט היטב בצרכים העסקיים והתקציביים של העסק. כמובן שהדוחות הכלכליים, הם בנוסף לדוחות שמגיש רואה החשבון. הדוחות הכלכליים הנפוצים ביותר, הם:

מאזן: דוח זה מציג את כל מה שנמצא בבעלות חברה, הכולל נכסים והתחייבויות. זהו אחד הדוחות החשובים ביותר מכיוון שהוא עוזר להראות כמה כסף החברה עשתה, מול ההוצאות שלה. המאזן מציג אילו נכסים והתחייבויות יש לחברה בנקודת זמן נתונה.

דוח רווח והפסד: משמש כדי לראות אם החברה מרוויחה או מפסידה כסף לאורך זמן. דוח רווח והפסד מציג אילו הכנסות והוצאות מייצרת החברה על פני תקופה (בדרך כלל שנה).

דוח תזרים מזומנים: דוח תזרים המזומנים עוקב אחר כל ההכנסות וההוצאות של המזומנים במהלך תקופה, אנו בונים לכל עסק שאנו עובדים איתו דוח תזרים יומי, שבועי וחודשי.

בדיקת רווחיות עסק

כל חברה רצינית העוסקת בייעוץ פיננסי צריכה לשלוט בנושא בדיקת רווחיות עסק, הכולל: תמחור מוצרים ושירותים – בחינת מודל התמחור של העסק ועדכונו. בחינת תהליכים, מתן מענה לשיפור רווחיות וייעול העסק וכן שיפור תהליכי גביית חובות.

מציאת נקודת האיזון של העסק

כל עסק חייב לדעת מהי נקודת האיזון שלו, זוהי הנקודה בה רמת ההכנסות שווה לרמת ההוצאות. החברה שלנו מעסיקה כלכלן שזו המומחיות שלו. תוכלו לקרוא את המאמר המלא: מהי נקודת האיזון ואיך מוצאים אותה

ייעוץ פיננסי אישי

החברה שלנו מעניקה גם ייעוץ פיננסי אישי, המסייע בתכנון פיננסי של הכספים האישיים. זה כולל חיסכון לעתיד וקבלת החלטות מושכלות לגבי השקעות, תוך הבנת ההשלכות.

הלוואות

כל עסק חייב שיהיה לו מימון. הלוואות לעסקים הן סוג של הלוואה הניתנת לעסקים קטנים הזקוקים להון כדי להתחיל או להצמיח את העסק. הלוואות אלו משמשות בדרך כלל למימון לטווח קצר כאשר עסק זקוק לכסף במהירות, אך הן משמשות לצמיחה והתרחבות לטווח ארוך. החברה שלנו מגייסת הלוואות לעסקים למטרת צמיחה ומינוף וגם לכיסוי חובות עתידיים ומתן מענה לפערי תזרים.

ייעוץ פיננסי משפחתי

ייעוץ פיננסי משפחתי הוא סוג של ייעוץ המתמקד בהיבטים הפיננסיים של חיי המשפחה. היועץ יעזור למשפחה לקבל החלטות פיננסיות טובות יותר וליצור תוכנית להתנהלות כלכלית נכונה, יעילה וטובה, המותאמת למשפחה. ייעוץ מסוג זה יכול להועיל מאוד, בכל הנוגע ליציבות המשפחה מבחינה כלכלית. זה יכול לכלול יציאה מהמינוס, קיצוץ בהוצאות מיותרות, חיסכון לפנסיה, כיסוי ביטוחי ונושאים פיננסיים נוספים שיכולים לעזור לכלכלת המשפחה. כדאי לקרוא בהרחבה על ייעוץ פיננסי למשפחות

ייעוץ פיננסי לעסקים

ייעוץ פיננסי לעסקים ולחברות בהחלט יכול לעזור לכם להצליח יותר בניהול העסק. הכנת מתווה כלכלי שיעזור לעסק לצאת מהמינוס, סיוע בגיוס הלוואה וכל הקשור בניהול תקציב העסק – מכאן אפשר לקרוא את המדריך

חברה לייעוץ פיננסי – סיכום והמלצות

חברה לייעוץ פיננסי מספקת שירותים ומוצרים כדי לעזור לבעלי עסקים, חברות ואנשים פרטיים להשתפר כלכלית, לכן ישנה חשיבות לקבלת ייעוץ פיננסי. בעלי עסקים רבים נעזרים בייעוץ כלכלי שמסייע להם להתנהל בצורה רווחית הרבה יותר. החברה של אייל פז מוגדרת כחברה לייעוץ פיננסי והיא מספקת, כאמור את מגוון השירותים שעסק או אדם פרטי צריך בתחום הפיננסים. אין ספק שניהול תקציב עסקי הוא נדבך משמעותי מאד בהצלחת העסק שלכם. כך שאם חסר לכם ידע בנושא או שהייתם רוצים יועץ שיעמוד לצדכם ויוביל אתכם קדימה, הגעתם למקום הנכון.

להתייעצות בנושא ייעוץ פיננסי, חייגו אלינו עכשיו למספר המופיע בראש העמוד.

אייל פז |

אייל פז, יועץ עסקי בכיר, יועץ פיננסי והבעלים של חברת "אייל פז ייעוץ עסקי ופיננסי".
בעל ניסיון שטח עשיר (25 שנה) בתחום העסקי. משתף מידע מקצועי בנושאים של ייעוץ עסקי, כלכלי ופיננסי.
ממקימי היחידה לייעוץ פנסיוני ומנהל מחוז באחד הבנקים המובילים במדינה.
בוגר תואר ראשון במדעי החברה, אונ’ בר-אילן. לימודי כלכלה וניהול לתואר B.A. האוניברסיטה הפתוחה.
יועץ פנסיוני, המכללה לביטוח. בוגר קורס דירקטורים.
קורסים מקצועיים: תקשורת הישגית .C.F.A, אימון לטרנספורמציה ארגונית COACHING, סופרוויזר – בהצטיינות יתרה, תקשורת אישית, ניהול והנעת אנשי מכירות.
אייל ליווה בהצלחה מאות בעלי עסקים בארץ ובחו"ל.

טלפון ליצירת קשר מהיר: 077-803-8417
מייל: office@epconsulting.info