כללי

  1. תקנון זה נועד לעשות תיאום ציפיות ולהסדיר את הכללים על פיהם יתנהל "מועדון 10" (להלן: "המועדון") בניהול חברת "אייל פז ייעוץ עסקי ופיננסי" (להלן: "החברה").
  2. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מסלול מועדון החברים, תנאי ההצטרפות אליו ו/או החברות בו וכן את ההטבות/מבצעים אשר ניתנים במסגרתו, מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
  3. בכל מקרה של אי התאמה ו/או סתירה בין הקבוע בתקנון זה, לבין הנאמר בכל פרסום ו/או מידע אחר שפורסם ו/או ניתן על ידי החברה או מי מטעמה, בקשר עם המועדון ו/או החברות בו ו/או ההטבות במסגרתו וכיו"ב, יגבר הקבוע בתקנון זה.

הגדרות

  1. "מועדון 10" – מועדון הלקוחות של קהילת העסקים של "אייל פז ייעוץ עסקי ופיננסי.
  2. החברות במועדון – הרישום למועדון הינו אישי ואינו ניתן להעברה. כלומר: אין להעביר כל חומר מקצועי שפורסם לחברי המועדון לצד שלישי. וכן החברות במועדון מהווה הסכמה להשתייך לקהילת בעלי העסקים של החברה.
  3. תקופת ניסיון – עלות ההצטרפות למועדון היא רק 97 שקלים לחודש הראשון, תקופת הניסיון היא חודש. לאחר מכן, מחיר חודשי מלא בסך 397 ש"ח, המתחדש בהוראת קבע.
  4. שבתות, חגים ומועדים – המועדון יהיה סגור בשישי, שבת, חגים ומועדים (ערבי חג וחול המועד, כולל שושן פורים) ובימים אלו לא יינתן מענה.
  5. מועדי מאסטרקלאס – השיעור השבועי בזום יתקיים באופן קבוצתי, אחת לשבוע במועד קבוע ובשעה קבועה, ככל שיתאפשר. יתכנו שינויים לפי הצורך.
  6. קבלת מסרים שיווקיים – מעצם הצטרפותך למועדון, אתה מאשר קבלת מסרים שיווקיים מאייל פז.

הצטרפות וחברות במועדון

  1. הצטרפות למועדון הינה לכל אדם המעוניין להרחיב את ידיעותיו ולהשתייך לקהילת העסקים של אייל פז. אשר שילם בגין חברות במועדון בהוראת קבע מתחדשת בכל חודש.
  2. הצטרפות למועדון או חידוש, החברות במועדון והתשלום בגין דמי החברות יבוצע אחת לחודש קלנדרי, בהתאם למועד ההרשמה. התשלום יבוצע באמצעות סליקה בהוראת קבע מתחדשת, דרך חברת הסליקה איתה עובדת החברה.
  3. החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לאשר את רישומו של לקוח כחבר מועדון או לחדש את רישומו, מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי.
  4. החברות במועדון מותנית, בין היתר, במילוי טופס הצטרפות למועדון, באתר האינטרנט של החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי. טופס ההצטרפות למועדון כולל את הפרטים הבאים: שם מלא, כתובת, מס' טלפון, כתובת דוא"ל, מספר ח.פ/ע.מ. בהצטרפות למועדון מסכים חבר המועדון להיכלל במאגר המידע של החברה, לצורך קבלת מידע על הטבות, הנחות ודוורים המכילים מידע מקצועי ושיווקי.
  5. יובהר כי האחריות על מילוי הפרטים ועדכונם היא על חבר המועדון, אשר מתחייב למסור אך ורק פרטים מדויקים ועל כן לא תשמע טענה בעניין אי קבלת הטבות/מבצעי המועדון, פועל יוצא של טעות במילוי הפרטים כאמור. חבר המועדון נדרש לוודא כי הנתונים שמסר הינם תקינים ומלאים, וכן נדרש לעדכן את החברה על כל שינוי בפרטיו.
  6. טופס מילוי הפרטים אשר ישלח עם ההצטרפות למועדון, יישארו בידיה של החברה ו/או מי מטעמה, ולא יעשה בהם שימוש, למעט יצירת קשר עם חברי המועדון, שליחת דיוור לחברי המועדון וניהול ותפעול המועדון.
  7. למען הסר ספק, יודגש כי במסגרת ההצטרפות ל"מועדון 10" נותן חבר המועדון הסכמתו לקבלת דיוור ותהווה הסכמה כנדרש בהתאם להוראת סעיף 30א(ב) לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב- 1982. כמו כן, יודגש כי כל מידע אודות חבר המועדון שיצטבר בקשר להיותו חבר מועדון ייחשב לקניינה של החברה, וחבר המועדון מוותר בזה על כל טענה בגין שימוש במידע כאמור, לרבות טענה לפי חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981.
  8. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות המועדון בהודעה מוקדמת מראש של 30 יום, שתפורסם בדרך שתקבע. במקרה שכזה, זכאי חבר המועדון להסיר את חברותו.
  9. החברה אינה אחראית לכל נזק שעלול להיגרם לבעלי העסקים המשתתפים במהלך הפעילות במועדון.

פרטיות

  1. הליך ההרשמה למועדון הלקוחות מצריך מסירת פרטים אישיים (שם מלא, כתובת, מייל, ת.ז ומספר טלפון). מסירת מידע זה הוא בהסכמתם החופשית של המשתמשים.
  2. המידע האישי נשמר במאגרי המידע של החברה, המנוהלים לפי חוק הגנת הפרטיות התשמ"א-1981.

מדיניות ביטול עסקה

  1. חבר מועדון רשאי, בכל עת, לבקש הסרתו מחברות במועדון באמצעות שליחת הודעה בדואר האלקטרוני לכתובת: office@epconsulting.info וחברותו תוסר בהתאם, תוך 2 ימי עסקים.
  2. ניתן לבטל עסקה בתוך 30 יום מיום שבוצעה פעולת התשלום.
  3. אם הבקשה לביטול נתקבלה במייל: office@epconsulting.info לאחר מועד החיוב, כלומר לאחר ה- 1 בחודש, יחויב חבר המועדון לשלם על אותו חודש קלנדרי, אולם לא יחויב בחודשים אחריו.
  4. במקרה של אי עמידה בתשלום מלוא דמי ההשתתפות בפעילות, תהיה החברה רשאית להפסיק את ההשתתפות במועדון, לאחר מתן התראה של 7 ימים.

מידע ופרטים

  1. מידע ופרטים נוספים ניתן יהיה לקבל באמצעות דואר אלקטרוני: office@epconsulting.info

שונות

  1. עם ההצטרפות למועדון, מקבל על עצמו חבר המועדון את תקנון המועדון המפורט כאן והמחייב בין הצדדים.
  2. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. החל ממועד שינוי התקנון, יחייב התקנון בנוסחו החדש.
  3. תקנות זה, וכל עילה משפטית הנובעת ממנו, לרבות תוקפן ופרשנותן של הוראותיו, תהיה כפופה לדין הישראלי בלבד, וסמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנובע מתקנון זה תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים.
  4. מטעמי נוחות בלבד, כתוב התקנון בלשון זכר. כל שנכתב בלשון זכר יש לראותו גם בלשון נקבה.

————

תודה רבה לך על השתייכותך לקהילת בעלי העסקים של אייל פז ייעוץ עסקי ופיננסי

אני בטוח שתמצא במועדון ערך, בין אם זה בהשראה, רעיונות חדשים לעסק שלך או פשוט כדי להישאר מעודכן בעולם העסקי המתמיד להשתנות.
תודה רבה על התמיכה והאמון, ואני מקווה שנמשיך להתפתח יחד.

אייל פז